goldenchanel Skrevet 20. september 2011 #221 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg er klar for byen de fleste dager så jeg er med når som helst kanskje det passer for grønnfi å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 20. september 2011 #222 Del Skrevet 20. september 2011 Grønnfi skal tørke litt opp etter helgen, har dårlig erfaring med maratonfester med de folka som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 20. september 2011 #223 Del Skrevet 20. september 2011 Neste uke høres ut som en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 20. september 2011 #224 Del Skrevet 20. september 2011 Ikke umulig at jeg er med neste uke Kommer litt an på hvilken dag det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. oktober 2011 #225 Del Skrevet 5. oktober 2011 Her var det livat Hvordan var det siste treffet? Hadde dere det moro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. oktober 2011 #226 Del Skrevet 5. oktober 2011 Treffet var veldig koselig Jeg er klar for et nytt treff, enten fredag eller neste uke. Bare å si fra hva som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 5. oktober 2011 #227 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kan bli med denne fredagen en liten tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. oktober 2011 #228 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kunne godt tenkt meg å bli med, men denne uken kan jeg ikke Håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. oktober 2011 #229 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg skal på noe som heter Travel Bar på fredag, begynner kl.19 på Salsa i Vågsalmenningen. Det er en slags "lønningspils" for oss som jobber i reiselivsbransjen. Det er bare å slenge seg med hvis noen vil det, bare hyggelige mennesker og gode sjanser for å treffe nye bekjentskaper. Og så er det spesialpriser på øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #230 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er ikke det skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 9. oktober 2011 #231 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er ikke det skummelt? Treff? Ikke i det hele tatt. Veldig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 9. oktober 2011 #232 Del Skrevet 9. oktober 2011 Reiselivstreff er kjempe morsomt. Men jeg er på tur så jeg kan ikke... Men du kan godt reklamere for firmaet mitt om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 9. oktober 2011 #233 Del Skrevet 9. oktober 2011 Reiselivstreff er kjempe morsomt. Men jeg er på tur så jeg kan ikke... Men du kan godt reklamere for firmaet mitt om du vil Jaaa! Det skal jeg gjøre, for jeg digget firmaet ditt! Du må invitere til treff hos deg grønnfi, I will buy toys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #234 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hu, Lurer på hvilke firma dere jobber i nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 9. oktober 2011 #235 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hu, Lurer på hvilke firma dere jobber i nå jeg Hihi, du skulle bare visst! Ikke umulig at du hadde endt opp som stamkunde hos Grønnfi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isil Skrevet 9. oktober 2011 #236 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ååå jeg vil være med på noe snart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #237 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vil virkelig vite hva det er Grønnfi jobber som nå. Du må snike deg med Solmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isil Skrevet 9. oktober 2011 #238 Del Skrevet 9. oktober 2011 I will! Ble veldig nysgjerrig på Grønnfi også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. oktober 2011 #239 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Om du får vite før meg må du gi meg en lyd Endret 9. oktober 2011 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 10. oktober 2011 #240 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kan godt invitere til KG fest hjemme hos meg. Men det blir ikke før om en måneds tid. Siden jeg skal ut å farte litt fremover. Har noen jobber i Stavanger og en messe i England jeg må overvære først :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå