Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist

Kjekt at du og blir med grønnfi!

Jeg har foreslått Egon på Torgalmennigen eller Zupperia. Men kom gjerne med andre forslag :)

kl. 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

Jeg kunne også tenkt meg å blitt med en gang i fremtiden :sjenert: Men det blir vel en stund til, da jeg forsatt føler meg som en nybegynner innpå her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg kunne også tenkt meg å blitt med en gang i fremtiden :sjenert: Men det blir vel en stund til, da jeg forsatt føler meg som en nybegynner innpå her :fnise:

Bli med på fredag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybegynner og.Men tror jeg tar sjangsen allikevel.

kl 19 på fredag ok :) Men hvilke av de 2 Zupperiene da?

Tralala så at det stod 2 steder ,egon og. Samme for meg. Bare si ett sted så snakkes vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Da har vi så langt Cosette, Bergensbabe27, Angel27, HønePøne, Anuket, grønnfi, og moi, så kjekt! :biggrin:

Jeg sjekker tråden igjen i ettermiddag, og så bestiller jeg bord på Egon :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det ikke bare er damer på 30+ med barn og rekkehus :ler: Jeg er 21, så er (foreløpig) yngstemann :)

Hvordan skal vi gjøre det, skal vi møtes utenfor? Hvordan kjenner vi hverandre igjen, er vel gjerne mye folk på Egon en fredagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Så fint at det ikke bare er damer på 30+ med barn og rekkehus :ler: Jeg er 21, så er (foreløpig) yngstemann :)

Hvordan skal vi gjøre det, skal vi møtes utenfor? Hvordan kjenner vi hverandre igjen, er vel gjerne mye folk på Egon en fredagskveld?

Alle har en rose i knapphullet og dagens VG under armen :fnise:

Kanskje vi kan sende nr. til hverandre på pm for eksempel? Tror det går an å ha flere mottakere på pm :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så koselig det ser ut som dere skal ha det!! Hadde hatt så lyst til å være med da jeg er helt ny i Bergen og bor rett ved og egentlig føler meg litt ensom når jeg ikke kjenner noen her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

åååå så koselig det ser ut som dere skal ha det!! Hadde hatt så lyst til å være med da jeg er helt ny i Bergen og bor rett ved og egentlig føler meg litt ensom når jeg ikke kjenner noen her :sjenert:

Bli med da vel, goldenchanel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå jammen jeg er jo bare liten...21 og merker jeg egentlig ikke tørr det her, kjempeskummelt! men har veldig lyst alså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

åå jammen jeg er jo bare liten...21 og merker jeg egentlig ikke tørr det her, kjempeskummelt! men har veldig lyst alså :sjenert:

Vi er fra begynnelsen av 20-årene til 40 her, så det er jo ikke noe å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Klart du må bli med!

Jeg stemmer for telefonnummerutveksling.. Vet aldri om noe skjer og noen blir et kvarter forsinket, greit å kunne si ifra!

Noen som vil ha mitt? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silvermist

^^Klart du må bli med!

Jeg stemmer for telefonnummerutveksling.. Vet aldri om noe skjer og noen blir et kvarter forsinket, greit å kunne si ifra!

Noen som vil ha mitt? :briller:

Jeg vil ha nr ditt Cosette ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Kan du ikke bare bestille bord til KG? Eller Silvermist? Så fnner vi deg

Og jeg sier som før, jeg påberoper meg retten til å være yngst i hodet tiltross for at jeg sannsynligvis er eldst. (har hund, barn volvo men ikke rekkehus)

Gleder meg til å treffe nye mennesker :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...