goldenchanel Skrevet 10. oktober 2011 #281 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja men da er jo jeg i Oslo! dette var dårlig deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 11. oktober 2011 #282 Del Skrevet 11. oktober 2011 Høres gøy ut, men har for dårlig råd for tiden :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2011 #283 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er bortreist søndag, men det blir vel et treff en annen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. oktober 2011 #284 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er også bortreist i helgen, men blir med en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. oktober 2011 #285 Del Skrevet 13. oktober 2011 Skal ikke noe skummelt denne mandagen likevel så kanskje jeg må være med om jeg tørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. oktober 2011 #286 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tråden dø på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 15. oktober 2011 #287 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nei, den er bare gått litt i dvale Jeg kan ikke ha vors i morgen lell, samboeren har visst avtalt besøk hjemme. Men jeg kan sikkert dra ut hvis noen andre vil bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. oktober 2011 #288 Del Skrevet 15. oktober 2011 KG party crash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 19. oktober 2011 #289 Del Skrevet 19. oktober 2011 Om noen vil finne på noe artig i helgen er jeg veldig med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elemoeller84 Skrevet 9. november 2011 #290 Del Skrevet 9. november 2011 Hei Jeg er en jente på 27 fra Østlandet. Har bodd i Bergen i fler år. Nesten alle mine venner har flyttet østover igjen, noe som er kjedelig siden jeg liker å være sosial. Kom over denne tråden og lurer derfor på om dere har noe fast treff? Eller vurderer dette i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 9. november 2011 #291 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kommer til Bergen for første gang i slutten av januar. Skal ut på byen å feste (husmorferie). Hva anbefales av uteplasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 9. november 2011 #292 Del Skrevet 9. november 2011 Det er vel på tide med ett nytt treff før julebord sesongen setter inn for fullt. Noen? Og wanted- hvor gammel er du? Og hva liker du når du er ute da? Tipper Silvermist OG Goldenchanel har full oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. november 2011 #293 Del Skrevet 9. november 2011 Er gjerne med jeg! Har eksamenstid nå, men kan ta en liten kveld ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 9. november 2011 #294 Del Skrevet 9. november 2011 Det er vel på tide med ett nytt treff før julebord sesongen setter inn for fullt. Noen? Og wanted- hvor gammel er du? Og hva liker du når du er ute da? Tipper Silvermist OG Goldenchanel har full oversikt. Jeg er 23. Jeg liker fine ting å se på .. Neida, jeg er ikke singel, men liker å danse. Også liker jeg ikke fullstendig nattklubb hele tiden, er fint å kunne ha sitteplasser også. Vi er en gjeng på rundt 20 stk som skal ut sammen, så trenger litt plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 9. november 2011 #295 Del Skrevet 9. november 2011 Jammen da er det de unge hønene du skal høre med, de har oversikten. Jeg er bare ei gammal røy som ikke tilfører byens uteliv noe særlig annet en fyllevas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. november 2011 #296 Del Skrevet 9. november 2011 Haha. Tror neppe du er noe gammel røy Grønnfi. Kan ikke hjelpe så mye med utesteder jeg heller siden jeg så og si nesten aldri er ute og når jeg er bestemmer jeg aldri hvor vi skal :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. november 2011 #297 Del Skrevet 9. november 2011 Ingen som kan på dagtid da? Type spise lunsj eller noe... Jeg er nyoperert, så kan liksom ikke slå meg så løs, og er så sliten om kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. november 2011 #298 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan ta lunsj, men det må bli MAKS en time - begynner å få angst for alle pausene jeg driver og tar meg i eksamenslesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 9. november 2011 #299 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg er med på Lunsj, digger å spise jeg uansett når det er på dagen. Noen som kan neste uke. Feks Tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 9. november 2011 #300 Del Skrevet 9. november 2011 Haha. Tror neppe du er noe gammel røy Grønnfi. Kan ikke hjelpe så mye med utesteder jeg heller siden jeg så og si nesten aldri er ute og når jeg er bestemmer jeg aldri hvor vi skal :gjeiper: Gammal i kropp men ung til sinns. Bare spør de som har truffet meg. Helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå