Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Silvermist

Nei, den er bare gått litt i dvale :) Jeg kan ikke ha vors i morgen lell, samboeren har visst avtalt besøk hjemme. Men jeg kan sikkert dra ut hvis noen andre vil bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei

Jeg er en jente på 27 fra Østlandet. Har bodd i Bergen i fler år. Nesten alle mine venner har flyttet østover igjen, noe som er kjedelig siden jeg liker å være sosial. Kom over denne tråden og lurer derfor på om dere har noe fast treff? Eller vurderer dette i nærmeste fremtid?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til Bergen for første gang i slutten av januar. Skal ut på byen å feste (husmorferie). Hva anbefales av uteplasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Det er vel på tide med ett nytt treff før julebord sesongen setter inn for fullt.

Noen? :vin:

Og wanted- hvor gammel er du? Og hva liker du når du er ute da? Tipper Silvermist OG Goldenchanel har full oversikt. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel på tide med ett nytt treff før julebord sesongen setter inn for fullt.

Noen? :vin:

Og wanted- hvor gammel er du? Og hva liker du når du er ute da? Tipper Silvermist OG Goldenchanel har full oversikt. :takke:

Jeg er 23.

Jeg liker fine ting å se på .. Neida, jeg er ikke singel, men liker å danse.

Også liker jeg ikke fullstendig nattklubb hele tiden, er fint å kunne ha sitteplasser også. Vi er en gjeng på rundt 20 stk som skal ut sammen, så trenger litt plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Jammen da er det de unge hønene :sjenert: du skal høre med,

de har oversikten. Jeg er bare ei gammal røy som ikke tilfører byens uteliv noe særlig annet en fyllevas :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tror neppe du er noe gammel røy Grønnfi.

Kan ikke hjelpe så mye med utesteder jeg heller siden jeg så og si nesten aldri er ute og når jeg er bestemmer jeg aldri hvor vi skal :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ms. Raggsokk

Ingen som kan på dagtid da? Type spise lunsj eller noe... Jeg er nyoperert, så kan liksom ikke slå meg så løs, og er så sliten om kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Haha. Tror neppe du er noe gammel røy Grønnfi.

Kan ikke hjelpe så mye med utesteder jeg heller siden jeg så og si nesten aldri er ute og når jeg er bestemmer jeg aldri hvor vi skal :gjeiper:

Gammal i kropp men ung til sinns. Bare spør de som har truffet meg. Helt sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...