Gjest Anuket Skrevet 10. oktober 2011 #261 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen! ooo! Det frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 10. oktober 2011 #262 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oh da er jeg kommet hjem også. Skal virkelig vurdere det. Skal ha familien til samboer til middag og slikt så jeg trenger nok en god tur ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. oktober 2011 #263 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen! nå fikk jeg plutselig et sterkt ønske om å reise til bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 10. oktober 2011 #264 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kanskje jeg kan på søndag, det hadde vært kjempegøy Må se det litt an, skal heim te ho mor en tur, så spørs litt på når jeg er tilbake på søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #265 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hmm kanskje jeg burde finne ut om dere har tenkt å fange meg eller ikke. Tryggere på en søndag da folk ville lure om jeg ikke var på jobb på mandag igjen Men skal noe skummelt på jobb på mandag så ikke noe drikking på meg trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. oktober 2011 #266 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 10. oktober 2011 #267 Del Skrevet 10. oktober 2011 Men Rofl var ikke planen at dere skule sjenke oss da? Du trenger ikke drikke da, noen må jo passe på oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #268 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hihi. Men min med sammensvor forsvant jo Tror dere har tatt henne allerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #269 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lurer i skyggene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #270 Del Skrevet 10. oktober 2011 Phew. Bra de ikke hadde fanget deg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #271 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så gøy! Dere er alle hjertelig velkommen! Rofl, vi skal jo ikke fange deg! Og, som et lite ps, jeg har røyketerrasse for de nødne, på taket! Med utsikt til Teateret, Johanneskirken og Fløien! Det blir luksusrøyking for de rom trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #272 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mhm. Tror ikke på deg et sekund Silvermist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #273 Del Skrevet 10. oktober 2011 jeg looover, kors på halsen og ti kniver i hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 10. oktober 2011 #274 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg bare lurer, men har dere hatt en skikkelig treff enda? og hva er den øverste og nederste aldersgrensen? Som sagt, bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 10. oktober 2011 #275 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg bare lurer, men har dere hatt en skikkelig treff enda? og hva er den øverste og nederste aldersgrensen? Som sagt, bare lurer Ja, vi var en gjeng som gikk ut og spiste sammen tidligere i høst. Aldersmessig er vi vel fra tidlig tyveår til.. hmm.. slutten av tredve, førti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #276 Del Skrevet 10. oktober 2011 Var dere bare jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 10. oktober 2011 #277 Del Skrevet 10. oktober 2011 Slutten av 30 takk! Ikke skryt på meg noen ekstra år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. oktober 2011 #278 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så gøy! Dere er alle hjertelig velkommen! Rofl, vi skal jo ikke fange deg! Og, som et lite ps, jeg har røyketerrasse for de nødne, på taket! Med utsikt til Teateret, Johanneskirken og Fløien! Det blir luksusrøyking for de rom trenger det! Uuuu luksusrøyking! Skal si du har mye å friste med Silvermist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #279 Del Skrevet 10. oktober 2011 Uuuu luksusrøyking! Skal si du har mye å friste med Silvermist! Det er viktig å legge vekt på de bra tingene når du skal selge inn noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. oktober 2011 #280 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er viktig å legge vekt på de bra tingene når du skal selge inn noe! Sant så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå