Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn :lur: Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen!

ooo! Det frister! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grønnfi

Oh da er jeg kommet hjem også. Skal virkelig vurdere det.

Skal ha familien til samboer til middag og slikt så jeg trenger nok en god tur ut etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn :lur: Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen!

nå fikk jeg plutselig et sterkt ønske om å reise til bergen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Kanskje jeg kan på søndag, det hadde vært kjempegøy :) Må se det litt an, skal heim te ho mor en tur, så spørs litt på når jeg er tilbake på søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg burde finne ut om dere har tenkt å fange meg eller ikke. Tryggere på en søndag da folk ville lure om jeg ikke var på jobb på mandag igjen :fnise:

Men skal noe skummelt på jobb på mandag så ikke noe drikking på meg trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Så gøy! Dere er alle hjertelig velkommen! :skya::skaal: Rofl, vi skal jo ikke fange deg! :plystre: Og, som et lite ps, jeg har røyketerrasse for de nødne, på taket! Med utsikt til Teateret, Johanneskirken og Fløien! Det blir luksusrøyking for de rom trenger det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer, men har dere hatt en skikkelig treff enda? og hva er den øverste og nederste aldersgrensen? Som sagt, bare lurer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg bare lurer, men har dere hatt en skikkelig treff enda? og hva er den øverste og nederste aldersgrensen? Som sagt, bare lurer :popcorn:

Ja, vi var en gjeng som gikk ut og spiste sammen tidligere i høst.

Aldersmessig er vi vel fra tidlig tyveår til.. hmm.. slutten av tredve, førti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Dere er alle hjertelig velkommen! :skya::skaal: Rofl, vi skal jo ikke fange deg! :plystre: Og, som et lite ps, jeg har røyketerrasse for de nødne, på taket! Med utsikt til Teateret, Johanneskirken og Fløien! Det blir luksusrøyking for de rom trenger det! :fnise:

Uuuu luksusrøyking! Skal si du har mye å friste med Silvermist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Uuuu luksusrøyking! Skal si du har mye å friste med Silvermist!

Det er viktig å legge vekt på de bra tingene når du skal selge inn noe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...