Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist

Uuuu, Miss BusyImportant!

Ok, jeg er bare sjalu :fnise:

Men da gleeder jeg meg til en fremtidig KG-fest hos grønnfi, jeg vil kikke i skaaapet ditt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du er modig, så skal jeg være modig også :jepp::)

Jooo kom igjen! Silvermist er i hvertfall ikke skummel! (det er ment som et kompliment! ) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo kom igjen! Silvermist er i hvertfall ikke skummel! (det er ment som et kompliment! ) :fnise:

Jeg har veldig lyst jeg! Men jeg syns det er litt skummelt altså :sjenert: Men det hadde vært moro. Trenger litt flere venner i denne regnfylte byen siden alle reiser herifra :glare:

;)

Blir hvertfall skummelt om det bare er jenter pluss meg der :P

:fnise: Vi er vel ikke skumle, vi? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tror neppe dere er så skummel men Alyah syntes jo også det er skummel så er heldigvis ikke alene der :)

Men noen flere venner hadde jo ikke gjort noe og det hadde sikkert vært koselig men hva om dere finner ut at dere skal ta meg fordi jeg har sagt noe teit her? Kjempe skummelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Tror neppe dere er så skummel men Alyah syntes jo også det er skummel så er heldigvis ikke alene der :)

Men noen flere venner hadde jo ikke gjort noe og det hadde sikkert vært koselig men hva om dere finner ut at dere skal ta meg fordi jeg har sagt noe teit her? Kjempe skummelt :fnise:

Jeg syns det meste er skummelt inntil jeg har hoppet i det :fnise:

Oi, der sa du noe. Jeg sier masse teit her på Kg, jeg. Er dette en felle? :redd::ninja::glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silvermist

Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn :lur: Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...