Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #241 Del Skrevet 10. oktober 2011 Uuuu, Miss BusyImportant! Ok, jeg er bare sjalu Men da gleeder jeg meg til en fremtidig KG-fest hos grønnfi, jeg vil kikke i skaaapet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #242 Del Skrevet 10. oktober 2011 I all verden er det grønnfi jobber som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 10. oktober 2011 #243 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er lett med på party ala grønnfi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 10. oktober 2011 #244 Del Skrevet 10. oktober 2011 En jobb som inneholder reising, Grønnfi? Så gøy! Håper at du holder fest og at det er en helg som passer her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 10. oktober 2011 #245 Del Skrevet 10. oktober 2011 Alltid klar for party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. oktober 2011 #246 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg tør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #247 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg tør jeg! Hvis du er modig, så skal jeg være modig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. oktober 2011 #248 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis du er modig, så skal jeg være modig også Jooo kom igjen! Silvermist er i hvertfall ikke skummel! (det er ment som et kompliment! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #249 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir hvertfall skummelt om det bare er jenter pluss meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #250 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jooo kom igjen! Silvermist er i hvertfall ikke skummel! (det er ment som et kompliment! ) Jeg har veldig lyst jeg! Men jeg syns det er litt skummelt altså Men det hadde vært moro. Trenger litt flere venner i denne regnfylte byen siden alle reiser herifra Blir hvertfall skummelt om det bare er jenter pluss meg der Vi er vel ikke skumle, vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #251 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er jo kjempeskummel Anuket! Du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #252 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #253 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha. Tror neppe dere er så skummel men Alyah syntes jo også det er skummel så er heldigvis ikke alene der Men noen flere venner hadde jo ikke gjort noe og det hadde sikkert vært koselig men hva om dere finner ut at dere skal ta meg fordi jeg har sagt noe teit her? Kjempe skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. oktober 2011 #254 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er jo kjempeskummel Anuket! Du og! Det er jeg! Liten, men dødsskummel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #255 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha. Tror neppe dere er så skummel men Alyah syntes jo også det er skummel så er heldigvis ikke alene der Men noen flere venner hadde jo ikke gjort noe og det hadde sikkert vært koselig men hva om dere finner ut at dere skal ta meg fordi jeg har sagt noe teit her? Kjempe skummelt Jeg syns det meste er skummelt inntil jeg har hoppet i det Oi, der sa du noe. Jeg sier masse teit her på Kg, jeg. Er dette en felle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #256 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ooo kanskje de skal fange oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #257 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi bør nesten legge en slagplan, vi to. Skjenke dem alle sammen eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #258 Del Skrevet 10. oktober 2011 Høres ut som en god plan. Kan ikke bli fanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #259 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg tar med spriten om du tar med bøttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #260 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis det er noen her som ikke må tidlig opp på mandag så vil jeg bare nevne at søndag er den beste utedagen på byn Bransjekveld, og det betyr billig drikke og bare god stemning! And I'm free this sunday, så hvis noen har lyst kan vi slenge sammen et vors hos meg og ta en aften på rakadisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå