Gå til innhold

Tale til ektemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal holde tale for ektemannen sin?eller ska dere lage en sang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal holde tale. Benytter da også anledningen til å takke for oss begge, siden han ikke skal holde tale. .)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har litt lyst å holde tale, men liker egentlig ikke å prate i større forsammlinger...Er så usikker på hva jeg ska si og skrive. Noen som vet om noen linker til noen taler til å få litt insprasjon?

Skrevet

Jeg holdt tale til min mann og var veldig glad for det.

Fikk anleding til å takke familien og si noe om hvor utrolig glad jeg er i mannen min og hvorfor jeg var glad for at jeg fikk gifte med med han :rodmer: Søk litt her på KG så finner du mange tråder om emnet...

Skrevet

Jeg skal også holde tale. :) Husk! Det er brudens oppgave å takke alle som har hjulpet til med bryllupet :).

Jeg kommer til å først snakke direkte til mannen min (Jeg elsker deg, jeg trenger deg osv), så litt løst rundt forholdet vårt. Hva som gjør oss spesielle, fine sammen. Jeg har lyst til å avslutte talen med å takke alle som har hjulpet oss (Da nevner jeg hver enkelt selvfølgelig), og si helt til slutt "Og jeg til gjerne takke alle dere som kom hit idag, jeg vet at mange av dere har reist langt. Dere ble alle invitert fordi dere er våre nære og kjære... Og siden dere er alle her, og dere betyr så mye for oss, så synes vi at det er den perfekte anledningen til å fortelle dere at vi skal ha barn!".. Eller noe lignende. :) (Håpet er jo at jeg skal klare å holde det hemmelig for mesteparten til bryllupet da :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...