Trillrund Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg har lastet ned Skype for å være med på møter i en klubb, men jeg synes det er fryktelig irriterende at Skype gjør om datoer og tall til telefonnumre i nettleseren. Jeg kalrer ikke å finne ut hvordan jeg ksn slå av denne funksjonen. Noen Skype-brukere her som kan hjelpe meg?
feuerstein Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Det er ikke selve Skype, men Skype plug-in i Firefox - jeg antar du bruker Firefox? Gå i Firefox og slå den av der.
Trillrund Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 (endret) Nei, jeg bruker Explorer.... Kanskje jeg skal bytte til Opera igjen. Der ser det OK ut, men av en eller annen grunn så fikk jeg ikke opp igjen favorittene mine i Opera etter bytte av pc... Favorittene dukket opp i Explorer uten problemer, derfor bruker jeg Explorer nå... Endret 26. april 2011 av Trillrund
feuerstein Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Da har du en Skype toolbar eller extension. Løsningen ligger hvertfall i nettleseren/nettleserens innstillinger, ikke i selve programmet Skype. Når det er sagt burde du egentlig bruke Opera eller annen ikke-Explorer uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå