Gå til innhold

Hellly Hansen parkdress på obs

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma mia
Skrevet

Noen som har kjøpt den dressen? Den var på tilbud på OBS for ca et par uker siden. Et barn i barnehgen hvor jeg jobber som har den dressen og den er utrolig bra! Barnet plasket i vann lenge, men ble ikke våt, trenger ikke regnbukse utenpå. Lurer på om noen har sett denne gressen på en annen butikk eller vet hvor man kan få kjøpt den? De hadde ikke str til jenta mi(4-5 år) da jeg var på obs sist gang. Har sett på xxl osv på nettet, men finner ikke samme type dress noe sted.. noen som kan gi meg navnet eller produktnr på dressen eller vet om andre steder den kan kjøpes, så blir jeg veldig glad =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på HH sine hjemmesider? Der har de vel alle produktene de fører? Jeg vet om en HH-dress som er på tilbud overalt for tiden, men vet ikke om det er den de hadde på OBS. Den jeg mener finnes i lys blå, rosa og rød og koster 499,- (før 999,-). Hvor reelt dette tilbudet er er en annen sak. Spurte på G-sport og der innrømmet de at den dressen aldr ier blitt solgt til full pris hos dem, men at de har fått de inn som en partivare og satt de ned med en gang.

Skrevet

Jeg kjøpte til min datter nylig på G-Sport

Gjest Mamma mia
Skrevet

Takk for svar! Er det denne dressen du har kjøpt på G-sport kanskje?

http://www.gsport.no/produkt/200091(BC_2)/helly-hansen-k-shelter-parkdress/

Den var fin den også, men ikke den dressen jeg såg på OBS. Den var typisk svart på rumpa og knærne (forsterka) også ellers var det noe slags krusseduller eller noe lignende i forskjellige nyanser av rødt/rosa på jentedressen og i grønn/blå på guttedressen. Irriterende å ikke finne den noe sted, har sett på HH sine sider også ja, uten resultat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...