Gå til innhold

Hvor lenge går det mellom 1. og 2. date?

Hvor lenge går det mellom 1. og 2. date? (dere kan stemme flere ganger)  

26 stemmer

1. 1. Hvor lenge går det mellom 1. og 2. date?

• 1 dag
      1
    • 2-3 dager
      6
    • 4-7 dager
      11
    • mellom 1 og 2 uker
      6
    • lengre enn 2 uker
      3
    • det ble aldri date nr.2
      1

Anbefalte innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Jeg har vært på en date for 3 dager siden. Fikk en melding en halv time senere om jeg har kommet trygt hjem. Vi sendte noen meldinger frem og tilbake dagen etter, men vi aldri snakket om inntrykk av det første møtet, har ikke diskutert muligheten til å møtes igjen. For å være ærlig, så venter jeg på at han tar initiativet. Men hvor lenge pleier det å gå mellom 1. og 2. date? Når kan jeg tolke at mannen ikke er interessert?

Endret av fersk lærer
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Om begge er interessert i å treffes igjen, møtes man så fort begge har tid og anledning. Dere har jo sms`et i etterkant. Da kan du jo foreslå et nytt møte, om du har lyst til å treffe han igjen.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du kan si at du hadde det hyggelig, men jeg vil anbefale deg og vente til han tar intiativ til nytt møte. :)

Skrevet

Alt fra 1-7 dager. Kommer ann på om begge er like interessert i å møtes igjen. Er bare å ta kontakt om du vil at dere skal treffes igjen. Du må ikke vente på at han tar kontakt.

Gjest fersk lærer
Skrevet

Har ikke h;rt fra ham i 3 dager, men det er jo Påske... Tør ikke ta kontakt først. Har dere andre synspunkter?

Skrevet

Har ikke h;rt fra ham i 3 dager, men det er jo Påske... Tør ikke ta kontakt først. Har dere andre synspunkter?

Kan ikke se at det skader at du viser litt interesse ved f.eks å skrive noe sånt som dette:

Hei! Hvordan står det til med deg da? :)

Det verste som kan skje er at du ikke får noen respons. Og isåfall vet du i hvertfall det.

• Liker 1
Skrevet

De gutta jeg har datet, har som regel spurt om jeg vil gå ut med dem igjen, når første daten går mot slutten. Men folk er jo forskjellige. Jeg syns det beste er å ikke gå rundt grøten. Jeg orker ikke hvis en av partene holder tilbake for "spillet" sin skyld.

AnonymBruker
Skrevet

1-7 dager

Gjest padawan
Skrevet

jeg synes det er naturlig med date 3-7 dager etter den første. men det kan være forhold (feks påske) som gjør at dette kan ta litt leger tid. har han vært stille i tre dager skader nok ikke at du viser litt interesse selv.

• 3 måneder senere...
Gjest fersk lærer
Skrevet

Det gikk faktisk over 2 mnd til vi møtes igjen. Hmmm... Vet ikke når neste gang blir / om det blir neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke ta initiativet selv? Man trenger ikke vente på gutten/mannen vet du... :gjeiper:

Skrevet

Min mann og jeg hadde vår andre date etter en uke, siden han skulle reise bort med sine foreldre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...