Gå til innhold

Sang til konfirmant

Anbefalte innlegg

Gjest Mettemor
Skrevet

Min eksmann og jeg har vært skilt i en del år, og han er etablert med ny kone og jeg med samboer. Nå skal vårt felles barn konfirmere seg, og da lurte jeg på om det var naturlig å skrive en felles sang fra Mamma og Pappa, eller er det mer naturlig fra Pappa (og ev fra konen) og en fra meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo skrive en sang med 3 vers, hvor et er fra dere begge, og et hver fra hver av dere? For eksempel? Hva mener far?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må dere ha sang? Er ikke konfirmasjonsdagen pinlig nok for fjortisen?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Da min sønn ble konfirmert, laget far sang fra seg og kona, mens jeg holdt tale.

Om alle parter syns det er greit med felles sang fra mor og far, er det vel greit å gjøre det sånn. Om noen skulle synes det ikke er ok, kan dere vel lage hver deres.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvorfor må dere ha sang? Er ikke konfirmasjonsdagen pinlig nok for fjortisen?

Hvorfor er konfirmasjonsdagen pinlig?

Når man er 15 år, er jo ALT flaut, uansett, så en dag fra eller til går nok fint ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes godt dere kan ha felles sang. Kjærligheten for deres barn er jo noe dere fremdeles har felles, man trenger ikke bruke komfirmasjonen til å poengtere at dere har skilt lag :) Så lenge det er greit for alle parter, tenker jeg at det bare er litt ekstra hyggelig at dere fortsatt har et godt nok forhold til å kunne gjøre det sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...