Gå til innhold

Hjemmelagde godbiter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til hjemmelage godbiter som frister litt ekstra til for eksempel utstilling? Mittel-frøkna mi blir veldig fort lei av vanlige godbiter, iallefall på utstilling da vi ofte pleier å stille sammen med oppdretteren min og søsteren til hunden min. Da hender det at hun blir mer opptatt av søsteren sin og oppdretteren :fnise:

Vi har stilt ganske ofte fra hun var liten og vi har brukt kylling, fiskepudding, hundepølse, ja til og med vaffler. Det har funket, men jeg er redd hun har gått lei av dette...

Hun ELSKER leverpostei og pølse, men det er så upraktisk (og klissete) å bruke som godbiter på utstilling :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med leverpostei på tube? Funker flott her og ja du slipper sølet. se for deg leverpostei boksen i lomma.. haha

Min liker også disse smøreostene på tube,bacon / skinke.Dessuten salami (men der får han litt bare) ellers funker roastbiff,skinkesteik ,pølser,vaffler ,pannekaker,ananas,nyper ,jordbær,rips.

prøv deg frem

Skrevet

hva med leverpostei på tube? Funker flott her og ja du slipper sølet. se for deg leverpostei boksen i lomma.. haha

Min liker også disse smøreostene på tube,bacon / skinke.Dessuten salami (men der får han litt bare) ellers funker roastbiff,skinkesteik ,pølser,vaffler ,pannekaker,ananas,nyper ,jordbær,rips.

prøv deg frem

Hvor finner man leverpostei på tube? Jeg har lett, men ikke funnet noe... Ellers takk for tips :) Skal prøves ut :jepp:

Skrevet (endret)

hmm vet at Meny har hatt vita sine på tube.Den andre gule boksen var på tube en periode men er borte??

ser ut som vita sin muligens blir borte også.. søren da!

Oh kom på en ting til,makrell i tomat PÅ tube :P

*rettet opp skrivefeil*

Endret av Kårky
Skrevet

hmm vet at Meny har hatt vita sine på tube.Den andre gule boksen var på tube en periode men er borte??

ser ut som vita sin muligens blir borte også.. søren da!

Oh kom på en ting til,makrell i tomat PÅ tube :P

*rettet opp skrivefeil*

Nice! Skal se om jeg finner en dag. Fant på en dyrebutikk i dag, men ikke faen om jeg betaler nesten hundre kroner for en tube leverpostei. Endte opp med å kjøpe biter med tørket lever :jepp:

Skrevet

Du kan skjære opp pølse i biter og tørke dem i stekeovnen. Veldig lettvint og blir mindre "fettkliss" enn fra rå pølser :) lukter vondt mens du holder på, men.

Skrevet

Jeg pleier å koke lever og steke/tørke det i ovnen etterpå. Hunden elsker det!

Skrevet

Hehee Bikkja ELSKER det ja,mens jeg spyr av lukta :kvalm:

Har kokt og tørket lever EN gang og aldri mer.!

AnonymBruker
Skrevet

Hunden vår elsker tørket fisk fra Provit, men nå er han lei etter ett år. Men tror Provit også fører tørket lever og tørket kjøtt.

Gjest Silvermist
Skrevet

Det er en sikker vinner! Men lurt å lufte ut etterpå ja :ler:

Skrevet

Haha, ja det lukter helt forferdelig når man koker/tørker lever! Lag store porsjoner så slipper man så ofte. Jeg pleier å gjøre det på en dag jeg kan være ute på terassen o.l - holder på å kaste opp av lukta! :ler:

Skrevet

Jeg koker også lever, og tørker i stekeovnen. Lukter pyton, men fungerer fint i trening!

Lager store porsjoner, skjærer bittesmå biter og fryser i små poser som passer til ei treningsøkt. Enkelt å ta med en pose i fryseren på vei til trening. :jepp:

Bare ikke glem leverrester i lommene.. ;)

Skrevet

Leverpostei og/eller pøse er favoritter her. Enkelt og greit :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Koker og tørker lever her også, det lukter pyton når man holder på. Men er rimelig og lett å lage, og hunden min elsker det :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...