Gå til innhold

Det er lov å være "lei" innimellom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klager man på arbeidet med å ha hund, så vil folk svare: det burde du tenkt på før du skaffet deg hund.

Vi har stor hund....beg.å bli gammel og sær.

Ja,innrømmer at jeg er lei mange ganger innimellom. Pga jeg har fått sykdom,å har jeg ikke den kapasiteten lenger.

Joda, den får den trimmen og turene den skal ha,og vel så det. Nå er det røytetid,og jeg har hår i kjøleskapet,på do,inni skaper. Her kan man ikke gå uten sko.

Ute regner det,og den har gravd i jorden og rullet seg.

Jeg børster to g om dagen, støvsuger og vasker.

--------------jeg er så glad i den,men i dag er jeg trett

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Canis lupus
Skrevet

Man blir lei alt innimellom. Barn, kjæreste, familie, hund, jobben.

Jeg elsker hunden min, han gir meg så ubeskrivelig mye glede. Men såklart kan det være et ork å gå tur med han etter å ha jobbet 9 timer med mye stress, migrene, vond fot og en skrubbsulten mage. Det betyr ikke at han ikke får det han trenger, at jeg vil omplassere han eller at jeg er en dårlig hundeeier. :)

Alt kan være et slit noen ganger. Så lenge det ikke blir for ofte, så ser jeg ikke noe galt i å være lei i ny og nè :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man blir lei alt innimellom. Barn, kjæreste, familie, hund, jobben.

Jeg elsker hunden min, han gir meg så ubeskrivelig mye glede. Men såklart kan det være et ork å gå tur med han etter å ha jobbet 9 timer med mye stress, migrene, vond fot og en skrubbsulten mage. Det betyr ikke at han ikke får det han trenger, at jeg vil omplassere han eller at jeg er en dårlig hundeeier. :)

Alt kan være et slit noen ganger. Så lenge det ikke blir for ofte, så ser jeg ikke noe galt i å være lei i ny og nè :)

takk

Skrevet

Tror nok alle blir lei iblandt. Jeg elsker hunden og katten min, men får av og til lyst til å legge begge to ut på finn.no :D

AnonymBruker
Skrevet

i løpet av de 7 årene med hunden min, så har jeg aldri blitt lei henne, selv om hun røyter, griser og koster masse penger :rodmer:

men gudene skal vite at jeg er lei katten. Blir så lei av den at jeg ikke klarer å se den uten å bli irritert :sjenert:

Den får selvfølgelig alt den trenger, og jeg er snill med den, men ja, får lyst å legge den på finn.no ganske ofte... :sukk:

Gjest Consensio
Skrevet

Det er absolutt lov å bli litt lei innimellom, uansett om det gjelder mann, barn eller dyr (eller seg selv for den saks skyld)

Idiotisk å si at "slikt burde man tenkt på før man skaffet seg [en av de nevnte]"

Jeg elsker mine dyr og jeg elsker min mann og ville aldri vært uten dem, men fytti og jeg kan bli skikkelig drittlei noen ganger, når bikkja enten går i hælene på meg hele dagen og bare piper (hun kan være et skikkelig pipedyr noen ganger), eller et av de andre dyrene mine er i veien, ødelegger ting eller annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fort bli lei den ene papegøyen min som MÅ klenge på meg heeele tiden, men så spør han "går det bra" eller sier "glad i deg" med den søte stemmen din og så smelter jeg helt igjen. Akkurat som at til tider har jeg lyst å bo for meg selv, men så er det egentlig fint å ha en samboer også :) Sånn var det med søsken og. De kunne være temmelig slitsomme å bo med, men det var jo gøy med de og.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt hunden i ett år, og jeg må si at det første året var fylt med både gleder og noen plagsomme øyeblikk. Hunden vår var som valp utrolig aktiv!! Stikke av med ditt og datt rundt om i huset, gjemme fjernkontroller og sko under sofaen, og å skal leke 24/7 - det var tungt og slitsomt på de verste dagene. Heldigvis ble det bedre, hun begynte å sove mer og hun lærte at jeg bestemmer når det skal lekes og når det skal slappes av.

Det er sånn med alt: noen ganger er man lei. Men man er da glad i hunden likevel. Hunden har sikkert dager der den er lei av eierne også vil jeg tro. :):hjerte: Hund :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er lov til å bli lei. Så lenge man fortsatt tar ansvar. Jeg vedder på at nybakte foreldre med kolikkunger også blir møkkalei av at barnet griner i timesvis i strekk (selv om de selvsagt også synes synd på den lille som har vondt). Det betyr jo ikke at de ikke er glad i barnet sitt eller at de har tenkt å gi bort barnet.

Man går lei av det meste.

Forresten, et tips i røytetida: Bruk skikkelig underhårsbørste, da blir røytingen minimal. Vanlig børste tar altfor lite.

Skrevet

Mamma sa at hun ble lei av meg enkelte ganger da jeg var på mitt mest aktive som barn- så da tenker jeg at jeg har "lov" til å være lei katta noen ganger. :fnise:

Du er helt normal, TS!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...