Gå til innhold

Datingnettside

Anbefalte innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Vurderer å ta skrittet å lage en profil på et datingnettsted - selv om jeg synes det er utrolig skummelt å legge ut bilde av meg selv på sånne sider - men er det noen som har noen erfaringer med de forskjellige?

Jeg har jo hørt at på noen av stedene er folk bare ute etter sex, mens andre er mer seriøse hvor de som er der er ute etter forhold.

Noen tips?

Jeg var medlem av sukker i kort tid for noen år siden, og virket forsåvidt greit, men ja, jeg er ikke helt komfotabel med ideen nettdating i utgangspunktet, så jeg slettet meg fort igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

I utgangspunktet er nok alle menn ute etter sex. Noen menn er også ute etter mer enn sex, feks en kjæreste. Det er omentrent like mange useriøse på alle nettsteder, men sukker er nok veldig mye basert på menn fra Oslo som vil ha noen å date på korttidsbasis.

Gjest Tidssone
Skrevet

På møteplassen er det overvekt av menn med lav utdanning og på match florerer det av eldre, litt desperate menn.

Kommer an på hva du vil ha og i hvilken aldersgruppe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt flere bra på sukker.no i alder 23+

Gjest Mynona83
Skrevet

I utgangspunktet er nok alle menn ute etter sex. Noen menn er også ute etter mer enn sex, feks en kjæreste. Det er omentrent like mange useriøse på alle nettsteder, men sukker er nok veldig mye basert på menn fra Oslo som vil ha noen å date på korttidsbasis.

Hehe, jeg er jo ute etter sex jeg og, men som du skriver - noe mer enn bare det.

Er det jeg frykter med alle disse sidene, noen som vil ha en fling - jeg er lei av fling...

Gjest Mynona83
Skrevet

På møteplassen er det overvekt av menn med lav utdanning og på match florerer det av eldre, litt desperate menn.

Kommer an på hva du vil ha og i hvilken aldersgruppe.

Jeg har møtt flere bra på sukker.no i alder 23+

Jeg sjekket litt bilder på sukker og møteplassen, match fikk jeg ikke se noe - og det så ut som sukker var mest riktig aldersmessig hvertfall.

Var de noe å samle på da AB? Var det bare kjemien som ikke stemte siden du har truffet fler, eller har de vært ute etter sex og bare det?

Uff, kjenner jeg er skeptisk altså...

Gjest Tidssone
Skrevet

Lite kjemi, rett og slett. Jeg har datet mye. Sikkert altfor mye. Har hatt pause fra dating lenge nå.

Du finner ganske kjapt ut om den du treffer er reelt interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Sukker er best :fnise: Har truffet 3 sukker-dates(live) og alle var kjempe hyggeilige og kjekke gutter :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, men jeg har knappt sett en eneste fin gutt inne på sukker? De som er fine er unge..

Gjest Mynona83
Skrevet

Det kommer jo an på alderen din da AB! Jeg søkte på mellom 25-30 som er jeg selv er innen, og der fant jeg masse kjekke gutter.

Jeg har fått meg brukernavn nå, men har ikke gjort registreringen enda.

Jeg begynte, men jeg trodde man kunne ta pause, så jeg gikk ut fra den (det tar jo så lang tid), men da måtte jeg begynne på nytt. arg!! Får ta det en annen dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte samboeren min på nettby :) Nå fins ikke den siden lenger, men den har blitt erstattet av skybyen, og der er folk ute etter både venner og kjærester. Jeg syns det er litt mer behagelig å henge på sånne sider enn sider som ene og alene går ut på dating.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på alderen din da AB! Jeg søkte på mellom 25-30 som er jeg selv er innen, og der fant jeg masse kjekke gutter.

Jeg har fått meg brukernavn nå, men har ikke gjort registreringen enda.

Jeg begynte, men jeg trodde man kunne ta pause, så jeg gikk ut fra den (det tar jo så lang tid), men da måtte jeg begynne på nytt. arg!! Får ta det en annen dag.

Jeg har bikket 30 og er 31 nå kanskje det som er årsaken :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...