Gå til innhold

30 day shred- hva slags utstyr må man ha?

Anbefalte innlegg

Gjest Sus Scrofa
Skrevet (endret)

Har hørt så mye positivt om 30 day shred at jeg vurderer å hive meg på bølgen, for å se om det kan gi meg en kickstart :)

Hva slags utstyr trenger jeg?

DVD`en er jo selvsagt. Men hva annet? Matte, vekter, joggesko?

Edit: Har dere merket noen effekt? Er det vits i å prøve?

Endret av Sus Scrofa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

matte og manualer. jeg bruker ikke joggesko, men det er nok lurest.

Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Okey, takk for svar :)

Hvilke manualer da? Hvor tunge? Aerobicmatte?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Dersom du ikke har manualer, kan du bruke flasker du fyller med vann også.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken som helst treningsmatte og en 15-20kgs koffert med vekter. Kan såklart kjøpe en og en manual, men det blir mye dyrere.

AnonymBruker
Skrevet

Og ja du bør ha treningssko. Trenger mye demping siden det er hopp og sprett.

• 1 måned senere...
Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Har dere hatt noen effekt av 30day shred? :)

Skrevet

Har dere hatt noen effekt av 30day shred? :)

Fikk muskler i armene, noe jeg ikke har hatt før, stolt av de, ja :P

Begynte med 1kg's manualer, bruker nå 2kg.

Treningen går fort, kun 24 min daglig, og det er en deilig følelse å fullføre hver dag, og den følelsen når man er ferdig med økt 30, god følelse. :)

AnonymBruker
Skrevet

Matte + vekter. Matte fåes for 5 dollar på eBay. Som vekter har jeg to vannflakser fylt opp..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre skriver så trenger man matte, helst en litt tykk en. Det er lurt at man har et underlag så matten ikke sklir frem og tilbake, det slet jeg en del med.

Og vekter. Frem til level 3 trenger man strengt tatt ikke vekter, kan bruke vannflasker i stedet. Men i level 3 er det en øvelse der man skal stå på alle fire, med vektene i hendene, og da kan det være klønete med flasker. Jeg har også vekter i 0.5, 1 og 2 kg, startet med de letteste og økte litt etterhvert (ikke for fort).

Jeg vet om flere som ikke bruker joggesko, men jeg syns det var godt med den ekstra støtten.

For min del fikk jeg ikke den store vektnedgangen av bare 30 Day Shred (3-4 kg). Men jeg kjente GODT at jeg fikk muskler og at rumpa ble strammere (lykke!! ;)). Dessuten ble kondisen raskt mye bedre.

Per nå så var 30DS en god start for meg. Jeg jogger nå ute og trener et annet styrkeprogram, så det var definitivt en kickstart. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...