Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg sluttet på pillen i juli i fjor har mensen min vært helt på bærtur. Har vært hos legen og tatt noen prøver og de viser at jeg er i grenseland for å ha lavt stoffskifte og PCO. Jeg fikk en liten blødning 26. Mars- 2. April. Dette viste seg for å IKKE være mensen, hva det var aner jeg ikke. For mensen kom den 11. April og varte en drøy uke. Siste blødningsdag var den 18. April.

MEN på fredagskvelden begynte jeg å blø igjen, noe voldsomt, og i løpet av kvelden kom det to store klumper i blodet..:S Noen som aner hva dette kan være?! Det første jeg tenkte da jeg så klumpene var spontanabort. Men jeg har ikke hatt noen slags smerter.

Det sluttet å blø friskt blod på lørdagsmorgenen, men jeg spotter forstatt...

Burde jeg være bekymret? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du noen graviditetstester i denne perioden? Kanskje du har hatt en SA?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en SA som foreløp ganske likt som det du har opplevd.

Fikk først ei lita blødning før forventet mens. Trodde det var mensen som var på bærtur selv om jeg er dønn regelmessig. Blødde bare litt, så stoppet det opp. Gikk ei lita uke, så fikk jeg skikkelig mens, som ga seg etter vanlit tid. Deretter begynte jeg å blø noe voldsomt etter noen dager uten blødning. Fikk en sterk mistanke om at det var en SA, og tok en test, som var klar positiv.

En tur på gyn og innvendig ultra bekreftet det hele..

Kanskje du kan ta en test?

Skrevet

Ta en graviditetstest du. HcG er i blodet en liten stund til, så hvis det er SA, så kommer du til å få positiv test.

AnonymBruker
Skrevet

Tok du noen graviditetstester i denne perioden? Kanskje du har hatt en SA?

Jeg tok vel en test for noen uker siden, om jeg ikke husker feil?

Venter på tester i posten, så jeg får teste når de kommer.. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg tatt en test og den var (heldigvis) negativ :jepp:

Så vi krysser fingrene for at det ikke var en spontanabort!

AnonymBruker
Skrevet

HI her.. Jeg blør jo fader meg enda! Har nå blødd nesten sammenhengende i 4 uker! :tristbla:

Skrevet

Jeg er lei for å si det, men når jeg hadde min første SA, så blødde jeg sammenhengende iallefall 3 uker. Du burde ta kontakt med legen din.

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens.. HI, her! Jeg blør framdeles og har fått meg legetime den 20. Mai. Så får vi se da... :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Hei. D kan være mange årsaker til at du blør,jeg ville sjekket dette så fort som mulig. Spurte du om å få en haste time? Håper d ordner seg for deg.

D kan hende at du har hatt en sa, jeg blødde i 3 uker etter at jeg mistet

AnonymBruker
Skrevet

Hei. D kan være mange årsaker til at du blør,jeg ville sjekket dette så fort som mulig. Spurte du om å få en haste time? Håper d ordner seg for deg.

D kan hende at du har hatt en sa, jeg blødde i 3 uker etter at jeg mistet

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har opplevd det samme som deg. Skjønner ikke hvorfor ikke time før 20. mai?? Jeg fikk time med en gang, hos en annen lege som hadde tid siden min ikke hadde det!!!

De fant aldri ut hva som forårsaka blødningen, men det ble satt i forbindelse med p-pille slutt. Etter 6 uker stoppet blødningen. Har nå fått diagnosen PCO.

Hos meg var det ikke snakk om verken MA eller SA. Selv om spørsmålet om SA dukket opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...