Gjest Gorgonzola Skrevet 26. april 2011 #21 Skrevet 26. april 2011 Vet ikke om det kan defineres som "sex med samme kjønn" men i den yre og eksperimentelle ungdomstid hadde en kamerat og jeg delte opplevelser som ikke gikk lenger enn at vi hadde det gøy med hverandres utstyr. Begrenset til håndarbeid, ikke noe kyssing, klining eller suging. Såpass hetero er jeg - tross alt Men gøy var det, og kåte var vi, så det holdt
Hankjønn Skrevet 26. april 2011 #22 Skrevet 26. april 2011 Om det er hva du må fortelle deg selv. Det er mange som lurer seg selv ser jeg. Ro ned da, folk må nå få definere seg som det de vil all den tid det kun angår dem selv. Hvis noen føler seg heterofil selv om de har hatt seksuelle opplevelser med samme kjønn så er vel det deres sak? Litt for ordens skyld må jeg dog si at du kan ha et poeng, som Wikipedia sin engelske artikkel om biseksualitet sier, så er man som biseksuell som oftest mest tiltrukket av ett kjønn. Da er det jo lett å oppfatte seg selv som heterofil om en foretrekker det motsatte kjønn, når en teknisk sett har tiltrekning til begge kjønn. Men det der kommer folk til å diskutere i mange år, hva som er rett og gal definsijon. Det viktigste er vel at folk er sikker på seg selv og er komfortabel med det de definerer seg som. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #23 Skrevet 27. april 2011 Vet ikke om det kan defineres som "sex med samme kjønn" men i den yre og eksperimentelle ungdomstid hadde en kamerat og jeg delte opplevelser som ikke gikk lenger enn at vi hadde det gøy med hverandres utstyr. Begrenset til håndarbeid, ikke noe kyssing, klining eller suging. Såpass hetero er jeg - tross alt Men gøy var det, og kåte var vi, så det holdt Det finnes vel knapt en mann på denne jord som ikke har gitt eller fått en blowjob/handjob av en annen mann. Litt for ordens skyld må jeg dog si at du kan ha et poeng, som Wikipedia sin engelske artikkel om biseksualitet sier, så er man som biseksuell som oftest mest tiltrukket av ett kjønn. Da er det jo lett å oppfatte seg selv som heterofil om en foretrekker det motsatte kjønn, når en teknisk sett har tiltrekning til begge kjønn. Dette er sant, og det samme kan man si om homofile som undertrykker sin tiltrekning til det motsatte kjønn. Folk som har en tydelig preferanse har vanskeligere for å se seg selv som bifile (spesielt menn).
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #24 Skrevet 27. april 2011 En behøver ikke å være en rompis for å suge en kompis.
Gjest True Maneater Skrevet 27. april 2011 #25 Skrevet 27. april 2011 I'M so not into girls - so no! Nei det byr meg i mot. Å holde fingene unna alle andre menn enn typen min er verre da jeg er meget heterofil.(Har heldigvis greid det så langt)
Rights Skrevet 27. april 2011 #26 Skrevet 27. april 2011 Leser bare kjedlige unnskyldninger fra folk som ikke har kommet helt ut av skapet jeg. Om de så er gay eller bifil, så er de iallefall ikke heterofile. Hahaha Open your eyes! 1
Gjest MikeWaters Skrevet 27. april 2011 #27 Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg er 110% hetero.................æresord og kors på halsen! Endret 28. april 2011 av MikeWaters
Hankjønn Skrevet 27. april 2011 #28 Skrevet 27. april 2011 Det finnes vel knapt en mann på denne jord som ikke har gitt eller fått en blowjob/handjob av en annen mann. Det tviler jeg egentlig sterkt på. Nå kan hverken jeg eller noen andre her gjøre annet enn å annta ting om verdens ca 3,45 milliarder menn, men min erfaring og omgangskrets så langt i livet tilsier at ganske mange menn er litt eller middels homofobe, selv om de kan omgås homofile menn uten at det vises utad. Inntil jeg ser statistikk som støtter påstanden din, vender jeg tommelen ned for den. Per dags dato har i hvert fall jeg ingen seksuelle opplevelser med menn og for å være helt ærlig byr det meg over middels imot. Jeg kommer til å være en av de (ifølge deg) få mennene som ikke tar imot slikt av en annen mann.
Gjest jorun Skrevet 30. april 2011 #29 Skrevet 30. april 2011 Jeg er hetro, men har hatt sex m to forskjellige kvinner. Årsak : utprøving og nysgjerrighet. Jeg syntes sex med jenter var helt ok:) Kjempedeilig å slikke de og få de til orgasmer. Likte smaken, lukten, suge pupper osv. Men fikk derimot ikke orgasme selv, og foretrekker så absolutt en mann, og da spesielt "tilbehøret" deres Når jeg er kåt, er det kun menn som er i tankene mine.
Gjest Mann 30 Skrevet 5. mai 2011 #30 Skrevet 5. mai 2011 Vet ikke om det kan defineres som "sex med samme kjønn" men i den yre og eksperimentelle ungdomstid hadde en kamerat og jeg delte opplevelser som ikke gikk lenger enn at vi hadde det gøy med hverandres utstyr. Begrenset til håndarbeid, ikke noe kyssing, klining eller suging. Såpass hetero er jeg - tross alt Men gøy var det, og kåte var vi, så det holdt Jeg også. Og noen ganger ble det til suging også. Til munnen var full. Temmelig knæsj. Siden ble det ikke noe mer. Men kanskje med en ekstra mann og kona?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå