frk.ompalompa Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg anser meg selv som hetrofil, men har likevel en jente jeg har hatt sex med et par ganger. Jeg lurer på om det er andre som er hetrofile men som har hatt sex med det samme kjønn? Og hvordan synes du det var? Ville du gjort det igjen? Hvordan synes du det var i forholdt til forventningene (om du hadde noen). Jeg likte det, men tror det er mye pga. spenningen og at det er noe nytt. Hun jeg hadde sex med var lespisk og hadde veldig god kontroll på fingrer og munn i motsetning til mange menn.. Men var en veldig rar følelse å fingre og slikke et kvinnelig kjønnsorgan for første gang!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Jeg er ei heterofil jente, har ikke hatt sex med ei jente men har kyssa med noen og "dry-humpa" litt. Var nok mest fordi jeg var litt lysten på kos, og det betydde ikke så mye hvor den kom fra. Tenner ikke på jenter generelt sett, og ville nok ikke gjort det igjen.
karolinn Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Jeg har ikke gjort det, men kunne tenkt meg det. Det blir en annen nærhet og spenning.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Om du har sex med det samme kjønn så er du ikke hetrofil. 6
Gjest fireflies Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Om du har sex med det samme kjønn så er du ikke hetrofil. Joda, det kan man være. Det er foreksempel forskjell på å være bifil og biseksuell. 1
Gjest jeansgutt21 Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Jeg anser meg som hetro og har sex med andre gutter forde! For meg er guttesex sinnsykt godt å gir meg extrem nytelse og voldsomme orgasmer som overgår alt annet:) Litt rart syns jeg, men slik er det og jeg kommer til å ha masse guttsex i fremtiden, klarer ikke å tenke på at jeg ikke skal oppleve sånn sex og så sterke orgasmer som jeg får av guttesex:)
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Jeg har aldri hatt sex med en jente, men jeg vet 100% at jeg er bifil. Det er sjeldent jeg blir forelsket i jenter, men jeg tenner noe sinnsykt på frodige former og store pupper. Jeg elsker kvinnekroppen, og jeg er absolutt ikke redd for å gå ned på en jente. Må bare først finne en jente jeg føler meg trygg på... Jeg tror det finnes heterofile folk som ikke er redde for å eksperimentere med samme kjønn, men jeg tror likevel at de er litt bifile - selv om de foretrekker og kun forelsker seg i det motsatte kjønn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor en heterofil person skulle ønske å ha sex med samme kjønn hvis det ikke var noen tiltrekning der til å begynne med. Men det er nå bare min mening. 1
Gjest joy Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 Jeg anser meg som hetro og har sex med andre gutter forde! For meg er guttesex sinnsykt godt å gir meg extrem nytelse og voldsomme orgasmer som overgår alt annet:) Litt rart syns jeg, men slik er det og jeg kommer til å ha masse guttsex i fremtiden, klarer ikke å tenke på at jeg ikke skal oppleve sånn sex og så sterke orgasmer som jeg får av guttesex:)
frk.ompalompa Skrevet 25. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2011 Jeg forelsker meg ikke i jenter, og blir heller ikke tent sånn helt random av jenter. Men slik som det var med hun jeg hadde sex med, så er hun lespisk og la an på meg så ble ganske annerledes, og jeg likte det. men er nok mer biseksuell som nevnt over her enn bifil =p alltid gøy med noe nytt og eksprimentering
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2011 #12 Skrevet 25. april 2011 Har halvveis hatt en devils threesome. Det var forsåvidt helt mørkt, og ingen kontakt oss gutter imellom - full fokus på jenta. Jeg var for full og gav opp etter et par minutter, dog.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 25. april 2011 #13 Skrevet 25. april 2011 Joda, det kan man være. Det er foreksempel forskjell på å være bifil og biseksuell. Om det er hva du må fortelle deg selv.
Gjest birry93 Skrevet 25. april 2011 #14 Skrevet 25. april 2011 Jeg har hatt sex med ei jente en gang, men var mest fordi jeg var nysgjerrig. Jeg anser meg selv som heterofil.
Tears.of.the.Sun Skrevet 25. april 2011 #15 Skrevet 25. april 2011 Jeg har alltid trodd at man ikke er hetero hvis man tenner og dermed har sex med noen av samme kjønn...
Gjest Consensio Skrevet 25. april 2011 #16 Skrevet 25. april 2011 Tja, anser meg selv som heterofil vil jeg tro. Har bare vært i forhold med andre menn, men har hatt kos og sex med andre kvinner også. Liker vel egentlig ikke sette meg selv i en bås med tittel på. Om andre mener jeg er bifil, så får de mene det. Jeg bryr meg så lite om det at jeg aldri pleier å tenke på det.
Gjest Waka Skrevet 25. april 2011 #17 Skrevet 25. april 2011 Ja, man kan være heterofil (skrives ikke hetro), selv om man har hatt sex med noen av samme kjønn. Akkurat som man kan ha sex med barn uten at man er pedofil fordi. Selv hadde jeg noen ONS-er med noen av samme kjønn for noen år tilbake, for å prøve det ut. Det var forsåvidt spennende der og da, men ikke noe mer enn det
Gjest hetero mann Skrevet 25. april 2011 #18 Skrevet 25. april 2011 Jeg får sånn forferdelig vondt i hodet av å tenke på at jeg skulle måtte hatt sex med noen av samme kjønn. Så da er det noen kompiser som liker å kødde med meg så jeg skal bli irritert. De liker å le av det...
Gjest bare en gutt Skrevet 26. april 2011 #19 Skrevet 26. april 2011 regner meg for hetro, føler meg ikke tiltrukket av andre gutter slik sett, og kunne aldri tenkt meg å kline med en annen gutt. Men jeg tennes av å se stive kukker, og kunne absolut tenkt meg å kjenne på en annen kukke en gang om settingen er rett...kanskje runket den til den spruta oxo.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. april 2011 #20 Skrevet 26. april 2011 Det er mange som lurer seg selv ser jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå