Gå til innhold

Dere som har giftet dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble bryllupet i forhold til slik du hadde sett det for deg? Ble det som du trodde? :) Og gikk alt som planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går aldri akkurat slik som man hadde planlagt. Men det hjelper uansett å planlegge en del ting ganske nøye, så får man heller ta enkelte ting som kommer som overraskelser.

Hos oss var det noen transportproblemer, vi hadde leid en båt som skulle frakte gjestene fra et sted ved kirken til like ved selskapslokalet. To av stedene båten skulle legge til fikk vi beskjed om, på ganske kort varsel (ble ringt opp samme formiddag), at de ikke kunne legge til likevel. Det medførte en ekstrautgift til taxi, men det gikk heldigvis fint likevel.

Ellers var vi strålende fornøyd med dagen, og vi klarte til og med å holde jernkontroll på kjøreplanen til middagen. Vi hadde en god plan, og kjempeflink toastmaster - det var gull, og kjøkkenet var kjempefornøyde da de slapp å holde maten varm så lenge.

Ellers er det enkelte ting man ikke kan planlegge, f.eks. været - da er det greit å ha en fin paraply (den ble brukt hos oss, selv om vi var heldige med timingen på det regnet som kom).

Gjest hopeful
Skrevet

Dagen ble mye bedre enn vi hadde forestillt oss! Vi fikk virkelig drømmebryllupet vårt, selvom det var øspøs regnvær hele dagen! Det eneste jeg savner var utendørsfotoene vi hadde tenkt å få til! Men ellers var dagen perfekt!! :rodmer:

Skrevet

For meg ble det faktisk bedre enn forventet! Det samme sier mannen. For mannen sin del bør det vel sies at han så for seg et litt kjedelig, større familieselskap. :ler: Jeg tror det har litt med hva man forventer og ønsker ut av dagen. Det jeg var mest opptatt av var at vi skulle ha det koselig sammen, at vi fikk samlet en masse mennesker vi er glade i, at vi fikk pyntet oss og spist god mat. Det jeg fikk i tillegg var flere utrolig fine taler, familie og venner som ble kjent med nye folk, fantastisk fint vær, kjole og hår som fungerte hele dagen, og gledelige overraskelser fra familie og venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...