AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Del Skrevet 25. april 2011 Bor ved Plantasjen. Vært veldig godt besøk der i påsken. Sikkert finværet som lurer folk ut. Gikk bort der i dag.Regn og surt ute,men folk var og handlet. Jeg kjøpte meg potter og gjødsel. I køen ved kassen ser jeg hvor mye sommerblomster folk kjøpte med seg. Er ikke det tidlig da? Jeg bruker å vente til nærmere 17 mai,eller etter den dato. Vi kan enda få frostnetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 25. april 2011 #2 Del Skrevet 25. april 2011 Enig - jeg venter også med sommerblomster til tidligst 17. mai. Tror mange kjøper stemorsblomster, de tåler litt frost. Jeg synes ikke stemorsblomster er særlig fine, så jeg venter litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardi Skrevet 25. april 2011 #3 Del Skrevet 25. april 2011 Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 25. april 2011 #4 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er evig optimist, så jeg har kjøpt margeritter. Blir sur hvis det blir mer frost nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #5 Del Skrevet 25. april 2011 Hvor i landet bor du? sone 5,og vi har 7 grader i dag. Lurte på om jeg skulle kjøpe meg noe vintergrønt å plante,men venter. Det er fristende å kjøpe blomster nå,men ser det som bortkastede penger så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 25. april 2011 #6 Del Skrevet 25. april 2011 Noen planter for tidlig og det fryser... Bra for dem som selger blomster I år har jeg allerede plantet i små krukker som jeg setter inn om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 25. april 2011 #7 Del Skrevet 25. april 2011 Var på plantasjen i påsken jeg også, sammen med resten av byen. Herregud det var jo stappfullt. Enig i at det er tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyNinja Skrevet 25. april 2011 #8 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Ja det var jeg, og la meg få si at det var FULLT! Endret 25. april 2011 av LadyNinja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steget Skrevet 25. april 2011 #9 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, jeg var der og jeg kjøpte meg en is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå