Gå til innhold

Kvinner er billige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er fortsatt slik at kvinner som har et bevisst forhold til sin seksualitet, og en sterk sexlyst helst skal skjule dette, og ihvertfall ikke leve det ut? Fordi hun da er billig?

Hvis en kvinne og en mann har et ONS, er kvinnen billig, men mannen har draget?

Hvis kvinnen ligger med en mann hun egentlig ikke er interessert i, fordi "he will do for tonight", så er hun billig?

Og hvis mannen ligger med en dame han ikke er særlig interessert i, fordi hun går for en natt, så er kvinnen billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt slik at kvinner som har et bevisst forhold til sin seksualitet, og en sterk sexlyst helst skal skjule dette, og ihvertfall ikke leve det ut? Fordi hun da er billig?

Hvis en kvinne og en mann har et ONS, er kvinnen billig, men mannen har draget?

Hvis kvinnen ligger med en mann hun egentlig ikke er interessert i, fordi "he will do for tonight", så er hun billig?

Og hvis mannen ligger med en dame han ikke er særlig interessert i, fordi hun går for en natt, så er kvinnen billig?

Jeg har inntrykket av at mange tenker slik.

Skrevet

Jeg tenker at kvinnen er billig, men det er mannen også. Siden jeg er mann, og ikke homo, så bryr jeg meg ikke om den billige mannen og klager heller på løse kvinner. Hadde jeg vært kvinne ville jeg når ikke ha brydd meg om damen, men klaget på løse menn.

Uansett om jeg er mann eller kvinne ville jeg ikke ha innledet et forhold med noen av de fordi de er billige begge to.

• Liker 3
Skrevet

Mange tenkjer dessverre slik.

Eg tenkjer ikkje om folk at dei er "billige", men at begge to i slike tilfeller har eit anna syn på seksualitet og moral enn det eg har.

• Liker 1
Skrevet

Eg håpar du har rett guro med at det jenter får mindre aksept for antall sexpartnarar guten har hatt før. Eg blir så oppgitt av at desse playarane får dei finaste jentene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det skal være så fælt med kåte kvinner. Hvis de liker sex, må de da få ha det. Jeg tror ikke antall sexpartnere hadde vært noe jeg hadde tenkt over i det hele tatt ved valg av kjæreste.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det skal være så fælt med kåte kvinner. Hvis de liker sex, må de da få ha det. Jeg tror ikke antall sexpartnere hadde vært noe jeg hadde tenkt over i det hele tatt ved valg av kjæreste.

Enig med du! Trist at folk fortsatt har slike holdninger i 2011, at kvinner er billige og sånn. Folk får ligge med hvem de vil, det går ikke utover meg i det hele tatt. Menn er isåfall like billige som kvinnfolka. Er såå glad jeg lever i sølibat kjenner jeg..

Gjest Katten.
Skrevet

Kommer an på oppførselen til de involverte. Som regel ser jeg mer på hva slags partner de finner seg, og evt dømmer dem ut fra at "DU HAR FAEN MEG IKKE STANDARD!" og mobber dem hver gange jeg har sjansen :D

Skrevet

Enig med deg.

Skjønner heller ikke agumentet med at de som ligger runt ikke er trofats i forhold. Det er da vitterlig stor forskjell på å være singel og i forhold. Til tross for en del sexpartnere så er jeg da trofast i forhold.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Kråkesaks, moderator.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på oppførselen til de involverte. Som regel ser jeg mer på hva slags partner de finner seg, og evt dømmer dem ut fra at "DU HAR FAEN MEG IKKE STANDARD!" og mobber dem hver gange jeg har sjansen :D

Som attraktiv , utadvendt og sosial type jente har jeg mange bekjente gutte VENNER og BEKJENTE av det motsatte kjønn selvfølgelig . Jeg prater med de og kan godt henge litt sammen med de , drikke litt øl med de osv .Men det betyr ikke at de er mine " partnere " eller at jeg roter med dem . Alltså jeg har ikke sex med disse mennene jeg omgås når man tilfeldig treffes ute , de er jo bare bekjente eller beundrere jeg HAR allerede avvist og funnet ut ikke er noe for meg . Har ALDRI ligget med de før eller siden og har ikke tenkt på det heller . Bare er sosial og har det gøy og prater med de . Men jeg har etterhvert forstått at noen menn misforstår og tror at dette er mine partnere kanskje , kjærester , noen jeg roter med eller har rotet med engang osv . Når det bare er gamle bekjente av meg , menn i " vennekategorien " eller en gammel beundrer jeg overhodet IKKE er interesert i sexuelt men som er keen på meg fortsatt , men jeg har avvist beundreren men behandler han som en " venn " etterpå , jeg gjerne kan snakke med og henge med på en vennskapelig måte .

Mulig det er feil av meg kanskje ??? Vet ikke . Forde jeg liker han , men mer som bare en venn . Sån kan man ha et godt vennskapelig forhold til sine beundrere etterpå . De føler seg ikke så avvist da , når jeg behandler de som en venn jeg gjerne kan prate litt med ,ta en øl med , høre hvordan det går med de osv .

Ganske irriterende at noen menn hele tiden tenker og ser verden ut gjennom sine sexualiserte briller på . For hvis de ser at jeg eks står å prater med en mann eller går ut sammen med han , kan de raskt trekke konklusjonen om at jeg er aktivt interesert selv og i et forhold med han .De forstår tydeligvis ikke at menn og kvinner kan være bare venner og likevell holde bittelitt kontakt , selv om det ikke er et sexuelt forhold mellom de to . Når jeg ikke er det .

Mulig dette blir feil ,og at jeg kan bli misforstått forde jeg bare er snill og vennlig egentlig mot alle .Også mot X - beundrere jeg har avvist før .

Så til deg som dømmer folk etter hvilken " partnere " du observerer dem sammen med , har du tenkt på at de kanskje ikke er kjærester eller har noe sexuelt forhold , at de kanskje går ut sammen kunn som venner ? Eller at det bare er en X - beundrer som fortsatt ikke har gitt opp håpet . Men tar til takke med kunn vennskap ? Og setter pris på det likevell .

Skal man bli dømt som billig eller ikke billig ut fra hvilken bekjente man har og hvem man prater med , henger litt sammen med osv som singel jente ?

Da tør jeg ikke tenke på hva folk egentlig må tenke om MEG ? Jeg er jo så uskyldig som jeg ser ut egentlig , selv om folk sikkert tror noe annet . Jeg kunne gjordt utrolig mye galt og hatt ONS hver eneste helg om jeg ville , men det er ikke det jeg er ute etter eller har lyst til selv . Er noe som heter følelser vet du , jeg orker ikke gjøre livet mitt til et kaos , noe ONS fort kan resultere i . Kaotiske følelser etterpå .

Og jeg er kresen og går for kvalitets opplevelser når det gjelder sex ,

Folk tror sikkert jeg har mange hakk i sengestolpen i såfall . Men sannheten er at jeg har ikke løpt lina ut med noen av disse selv om jeg kunne om jeg ville etter jeg ble singel , selv om jeg har hatt mye kontakt med disse mennene og t.o.m overnattet hos enkelte av dem , vært på fest med dem , så har ingenting skjedd , kunn litt tafsing og ikke noe mer osv . Jeg har sett de an ,hengt litt med dem , blitt kjent med de og funnet ut at de ikke er noe for meg . Annet enn brukbar som venn ...

Vær nå forsiktig med å dømme folk pga hvem du ser dem sammen med , som billig eller ikke etter hva du ser og observerer - men ikke vet noenting om egentlig ! Mulig disse bare er gamle bekjente , venner eller det dreier seg om en x - beundrer .

Hvordan kan du da sitte å vurdere hvilken " standard " disse menneskene måtte ha ? Kunn forde de er vennlige og behandler folk bra og alle som likeverdige mennesker uansett alder , sosial status , populæritet , stil og utseendet osv Når det er venner og bekjente de henger sammen med . Folks standard , vet du ingenting om nemlig .Og du kan ikke bedømme folk etter hvem de vanker sammen med .

En som ser ut som en farlig gangster ,hensynsløs player utenpå , osv osv , kan være verdens snilleste og hyggeligste mann med edle hensikter og masse god moral og gentlemanprinsipper ( mot kvinner ) .

Ting er ofte ikke alltid slik de ser ut til utenpå . Selv har jeg blitt ganske bra menneskekjenner , og har lært å ikke skue hunden på hårene . Da kan man sannelig ta veldig feil av folk . Det handler om å bli kjent med folks indre . Først da ser du hvem de er . Du kan ikke bedømme det etter utseendet og stilen alltid .I såfall vil du få mange a ha opplevelser når du endelig blir kjent med dem .

Folk blir ofte dømt og misforstått pga utseendet og stilen . Men bak fasaden skjuler det seg så mye mer . For de som har evne til å se det og tar seg tid til å bli kjent .

Men få folk gjør det . Da folk er overfladiske i sin omgang med mennesker .

Gjest Katten.
Skrevet

Uhm, nå snakker jeg om folk jeg vet har hatt sex. Om jeg ser en gutt og en jente henge i lag, så tror jeg ikke automatisk at de har sex.

Skrevet

Kommer helt ann på hvem du spør, TS.

Jeg synes det er like billig når menn har One Night Stands, som når damer har. Det er ingen forskjell. Men det er klart at alle er ikke like opplyste som meg, og det må jeg jo ta med i beregningen.

Skrevet

Hvis damer hadde klaget mer på løse menn, slik som menn klager på løse kvinner, så hadde vi fått et mer balansert bilde og syn på begge kjønns seksualitet.

Nå er det slik at kvinner elsker å bli jaktet på. Desverre så klager de BÅDE på sjenerte norske menn, OG på at det KUN er kvinner som blir kallt "løse". Ser du tegningen? Hvor er fornuften blitt av? :popcorn:

Skrevet
Hvis damer hadde klaget mer på løse menn, slik som menn klager på løse kvinner, så hadde vi fått et mer balansert bilde og syn på begge kjønns seksualitet.

Nå er det slik at kvinner elsker å bli jaktet på. Desverre så klager de BÅDE på sjenerte norske menn, OG på at det KUN er kvinner som blir kallt "løse". Ser du tegningen? Hvor er fornuften blitt av?

Endelig en som ser problemet slik som jeg ser det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det slik at kvinner elsker å bli jaktet på. Desverre så klager de BÅDE på sjenerte norske menn, OG på at det KUN er kvinner som blir kallt "løse". Ser du tegningen? Hvor er fornuften blitt av? :popcorn:

Jeg har konfrontert enkelte menn som prøver å sjekke meg opp , få meg med seg hjem osv og avvist dem kunn forde jeg vet disse mennene er såkalt evig ungkar og playere som ligger rundt med mange . Jeg har sagt rett ut at jeg syns de mennene virker for " billige og løse " . Hintet klart og tydelig at jeg ikke stoler på dem og finner det lite smigrende at de tar kontakt og prøver seg på meg , når jeg vet at de knuller rundt på mange forskjellige kvinner som livsstil og vane . Og disse karene er selv aldri i stabile forhold , men evig ungkar .Det får nå varsellampene mine til å ringe . At han har dårlig CV når det gjelder forhistorie og damer , og er kjent for å alltid gå singel og aldri være i noen varig relasjon til en og samme kvinne . Dette er dårlig reklame for en manns navn og rykte i lengden . Til slutt tar ingen FINE damer han seriøst mer og mister interessen for han , og avviser straks rett og slett forde man ikke ønsker å bli nr 200 i hans liv . Som han kan skryte av etterpå til sine kamerater .

Menn har godt av å få høre dette selv - at de oppfattes som billige og som en mannlig hore av damene . Som oftest kaller de kvinnene billige , svært raske til å skylde på damene . Men de aller billigste , er jo dem selv ( de mannlige ludder - mennene ) .

Disse har bare godt av å bli avvist av attraktive bra damer . Se hva dere går glipp av nå ...he he Bare mindre attraktive damer er interesert i en slik mannlig hore , som han . Nemlig !

Jeg er for FIN for en slik en , nemlig : )

Skrevet

Jeg har konfrontert enkelte menn som prøver å sjekke meg opp , få meg med seg hjem osv og avvist dem kunn forde jeg vet disse mennene er såkalt evig ungkar og playere som ligger rundt med mange . Jeg har sagt rett ut at jeg syns de mennene virker for " billige og løse " . Hintet klart og tydelig at jeg ikke stoler på dem og finner det lite smigrende at de tar kontakt og prøver seg på meg , når jeg vet at de knuller rundt på mange forskjellige kvinner som livsstil og vane . Og disse karene er selv aldri i stabile forhold , men evig ungkar .Det får nå varsellampene mine til å ringe . At han har dårlig CV når det gjelder forhistorie og damer , og er kjent for å alltid gå singel og aldri være i noen varig relasjon til en og samme kvinne . Dette er dårlig reklame for en manns navn og rykte i lengden . Til slutt tar ingen FINE damer han seriøst mer og mister interessen for han , og avviser straks rett og slett forde man ikke ønsker å bli nr 200 i hans liv . Som han kan skryte av etterpå til sine kamerater .

Menn har godt av å få høre dette selv - at de oppfattes som billige og som en mannlig hore av damene . Som oftest kaller de kvinnene billige , svært raske til å skylde på damene . Men de aller billigste , er jo dem selv ( de mannlige ludder - mennene ) .

Disse har bare godt av å bli avvist av attraktive bra damer . Se hva dere går glipp av nå ...he he Bare mindre attraktive damer er interesert i en slik mannlig hore , som han . Nemlig !

Jeg er for FIN for en slik en , nemlig : )

Jahh, nehh, da ska ikkje so mykje te for å være for fine te ein slek ein kar. Da en no bærre te å ha tenna ståandes i glefset :lur:

Er enig med at jakt innstinktet til menn kan for min del bare utvikle seg bort fra genene. Er lei av menn med dårlig impuls kontroll i sosiale sammenhenger.

Nå er det lett å klage over menn, men det er ting jeg ikke liker med kvinner også. Dere spiller dumme spill, og dere kan være enda tøffere uten å bli kontroll freaks eller besserwissere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...