Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som kan spå meg ang kjærligheten? Fødselsdato er 280284. Setter stor pris på svar, er litt nysgjerrig... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Du vil leve evig singel og aldri finne den såkalte rette.

Du vil leve ulykkelig alene resten av livet

vil du ha en lykkelig spådom så vil det koste deg 200.000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da ikke et spåforum.

AnonymBruker
Skrevet

Undertittel på forumet:

Diskusjoner rundt religion og livssyn, drømmer, runer, tarot, astrologi, filosofi, magi....

AnonymBruker
Skrevet

At folk har synspunkter på dette, betyr ikke at alle driver og spår.

AnonymBruker
Skrevet

At folk har synspunkter på dette, betyr ikke at alle driver og spår.

Har sett folk legge tarotkort for andre her før, om du ikke tror/bryr deg om dette kan du jo bare la være å kommentere på denne tråden :)

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at vedkommende i ditt liv eller kommende passer i ditt liv både til sinns og praktisk så du slipper å løpe på veggen. Tenk alltid fremover og ikke se deg blind på forelskelsen. Du er en sterk person med mange ambisjoner, men trå litt forsiktig.

Det beste er å snakke med en spåmann/dame på ekte, kanskje få hendene dine lest.

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at vedkommende i ditt liv eller kommende passer i ditt liv både til sinns og praktisk så du slipper å løpe på veggen. Tenk alltid fremover og ikke se deg blind på forelskelsen. Du er en sterk person med mange ambisjoner, men trå litt forsiktig.

Det beste er å snakke med en spåmann/dame på ekte, kanskje få hendene dine lest.

Tusen takk! TS

• 2 uker senere...
Skrevet

I tillegg til fødselsdato trenger jeg navn, adresse og visa-nummer. Mastercard funker ikke til spådommer desverre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trakk et kort for deg, siden jeg ikke orker en dyptgående spådom.

Jeg trakk Queen of Swords. Ut fra det leser jeg at du er i en situasjon hvor du har sett gjennom et forsøk på å føre deg bak lyset, og at den følelsen du hadde i begynnelsen, før denne personen kom med sine uttalelser, er det som har stemt hele tiden. Jeg velger å tolke det positivt.

Du er nok i en litt stresset situasjon akkurat nå, men du har en evne til å holde hodet kaldt. Det ser ut som noen har forsøkt å lure deg, men jeg tror ikke det er en partner/potensiell partner. Jeg får på følelsen av at det er noen som prøver å spre rykter/få deg til å mislike en som egentlig er en god støttespiller for deg.

Gjest Tjoms
Skrevet

lyst til å trekke et kort for meg også?

AnonymBruker
Skrevet

lyst til å trekke et kort for meg også?

Noe spesielt du vil vite?

Gjest Tjoms
Skrevet

Noe spesielt du vil vite?

Tja, kjærlighet og jobb kanskje? Ellers er jeg fornøyd med generelle legg :)

AnonymBruker
Skrevet

Tjoms: jeg skrev et svar til deg som jeg mistet. Nå er jeg trøtt og skal legge meg, men kan si så mye som at jeg trakk Ace of Pentacles om kjærlighet og det er veldig bra. Det betyr at noe som skjer akkurat nå vil bære frukter senere. Veldig positivt med tanke på forhold eller kanskje familieforøkelse.

Jobb trakk jeg Page og Wands på. Det kan tyde på at du er i ferd med å gå over i en ny fase. Har du eller skal du bytte jobb, eller du involvert i noe på jobben som vil føre til at du skal reise et sted, på seminar eller noe? Det er i alle fall et kort preget av masse entusiasme og framtidshåp :)

Hadde skrevet et lengre svar, men klarte å slette alt, så jeg håper du godtar at dette ble litt kort og ikke så dyptgående. Begge to er gode kort!

Skrevet

Tja, kjærlighet og jobb kanskje? Ellers er jeg fornøyd med generelle legg :)

Ser ut til at det vil gå opp og ned både i kjærlighet og jobb.

Leste dette i hybelkaninene mine :)

• Liker 1
Gjest Tjoms
Skrevet

Ser ut til at det vil gå opp og ned både i kjærlighet og jobb.

Leste dette i hybelkaninene mine :)

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...