Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Jeg vil gjerne bytte bransje. Har arbeidet i bransjen jeg ønsker å bytte til tidligere, og har innsett at det er den jeg passer best i. Hva skriver jeg til min nåværende arbeidsplass?
Siri L. Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Mine oppsigelser lyder omtrent slik: OPPSIGELSE AV STILLING Jeg sier med dette opp min stilling som bakerassistent hos Bakers. Oppsigelsestiden er i følge avtalen på 3. mnd fra den første i måneden, og jeg har dermed min siste arbeidsdag 31. januar 2012. Hilsen.... Eventuelle årsaker til oppsigelse kan du skrive i e-posten som oppsigelsen blir et vedlegg til, eller muntlig.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Egentlig det samme hva du skriver. Bare husk å levere den skriftlig, at den er signert og at den er datert.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 jeg skriver enkelt. oppsigelse av stilling som butikkmedarbeider. jeg Christine Larsen sier med dette opp min stilling som butikkmedarbeider på *butikkens navn* . husk og skriv dato og ta med jeg jobber ut oppsigelses tiden på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå