Gå til innhold

Kvinner og orgasmer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, øvelse gjør mester, og det finnes faktisk mange kvinner som kan komme nærmest på kommando. Det er også mulig i fylla :wink:

Men seriøst; man kan kjenne det godt når mannen kommer - de aller fleste har svært merkbar pumping, selv om noen få er mer "subtile"...

For å kjenne at motparten kommer må man uansett ha opplevd det flere ganger før for å kunne gjenkjenne følelsen.

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om jeg får lov vil jeg bare spørre om en liten ting.. jenter som har "faka" orgasmer med tidligere typer, hvor lett har de for å gjøre det igjen med andre?

Faking burde ikke være noe problem, gjest, det gjør hun for din del. Den dagen hun ikke har lyst på deg lenger derimot ... :tristbla:

Gjest Gjest_zoya_*
Skrevet

Jeg er av typen som kan få opp til 10++ orgasmer under et samleie. Ja, hvis samleiet varer i noen timer da. Når jeg har holdt på i noen timer, er jeg så følsom og øm nedentil at jeg kan få orgasme på under 1 minutt. Men jeg får aldri orgasme ved at "han" stimulerer klitorisen min. Det får jeg bare når jeg gjør det selv. Men vaginal orgasme får jeg uten problemer. Ganske merkelig, jeg kan sitte oppå en mann helt i ro, og bare knipe og knipe i underlivet og komme av det. Det skal sies at jeg øver opp knipemusklene ganske mye, og det gjør orgasmen såååå utrolig mye bedre og lettere å oppnå.

På en måte kan jeg forstå i tilfelle hvis en av mine sexpartnere tror jeg faker, siden jeg får så lett og så mange orgasmer. Men jeg onanerer ganske ofte, har gjort det siden jeg var 10-12 år (er 28 nå), kjenner min egen kropp veldig godt, vet hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det. På den måten få jeg mest mulig utbytte av sex og nyter det fullt ut. I tillegg mister jeg alle hemninger når jeg har sex....svever høyt høyt høyt!

Skrevet

Jeg er av typen som kan få opp til 10++ orgasmer under et samleie. Ja, hvis samleiet varer i noen timer da. Når jeg har holdt på i noen timer, er jeg så følsom og øm nedentil at jeg kan få orgasme på under 1 minutt.

Herregud, trodde jeg holdt lenge på. Hvor mange menn er det som kan holde på i timesvis? Kjæresten min har hatt en god del menn, så nå begynner jeg å lure på hennes skryt av min utholdenhet.

Kjærsten min er også en sånn 10+++ type. Noen ganger tar hun helt av og forsvinner inn i en annen verden og er redd for ikke å komme tilbake. Faktisk slik at hun blir skremt selv og det tar tid før hun kan fungere normalt igjen. Ganske ofte kan hun i tillegg få en rekke orgasmer etter en slik seanse bare ved stimulering av klitoris.

Når det gjelder hennes orgasmer før hun traff meg, forteller hun: Samboer i noen år. Sex var ok, men ingen orgasmer. En rekke ONS med mye alkohol. Ved noen tilfeller er selve sexen helt borte. Hun lurer da på om hun har besvimt og antar at dette kan ha med orgasmer å gjøre. Da hun traff meg, tok det noen måneder før hun fikk orgasme. Virket anspent, men nå er det rene fyrverkeriet. Kanskje du som orgasmeekspert har noen kommentar!

Skrevet

Kvinne kjenn din kropp.

Ting tar tid, øve øve øve.......Gi aldri opp!

Grunnleggende:

Vær komform med mannens penis, som form og størrelse.

Husk alltid å varme opp - det tuner kroppen inn.

Sett deg oppå, og styr takt og tone.

Styr mannens tempo ved å si klart i fra.

Jobb i intervaller, ikke spreng på fra start. Øver deg og mannen opp til å oppnå kontroll.

Ved å knippe i underlivet(PC muskelen) og ved å prøve å presse ut penis(dype magemuskler) kan nok de fleste oppleve å treffe orgasmen.

I tillegg:

Ved å stimulere anus/klitoris og bryster vil nok tiden det tar å komme gjennom perleporten bli redusert. - Kanskje du ved øvelse og er så heldig at du oppnår serieorgasme og ved flytopplevelsen en multiorgasmer. Dette krever trening og et aktivt sexliv.

Tips er å være i god form, øve seg spesifikt og la det stå til.

Tidspunktet som passer best for begge parter er ca. midt på dagen.

Oppnår du målet, overrask mannen med å gjøre noe for ham som du vet han setter pris på - hans neste drøm.

Da opplever begge et løft og han stiller raskt opp for deg igjen.

Kvinner er ikke gode elskerinner før de nesten skremmer mannen. Husk at menn som kaller en kvinne nymfoman bare har truffet THE PERFECT ONE. Det er i hvertfall min mening.

Ride The Big One!

Skrevet

Har faket kun et par ganger i mitt liv - da jeg var "fersk" i sexlivets gleder.

Kommer veldig lett, og flere ganger - så det er flere som har trodd jeg har faket når jeg ikke har gjort det... :sjenert:

Skrevet

Har aldri faket, får en orgasme under samleie men kun når jeg hjelper til med fingrene.

Gjest Gjest_Zoya_*
Skrevet

Må først svare på det med utholdenhet. Når jeg sier at vi har sex i mange timer, har det altså gått 2-3 ganger for mannen, men så fortsetter vi igjen etterpå :)

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver om dama di, det med å forsvinne i en annen verden. Slik føles det for meg også, føler at jeg må hente meg inn igjen en stund etterpå. Det har også hent at jeg har begynt å gråte hvis orgasmene er skikkelig sterke. Det beste av alt er misjonærstillingen med føttene mine hvilende på skuldrene hans. Og når det går for meg og han bare fortsetter og fortsetter, ja da er det bare helt fantastisk ubeskrivelig deilig!!! Da har jeg ikke kontroll på noen ting, og bare den følelsen gir meg et ekstra kick.

Jeg tror at grunnen til at dama di har det som et fyrverkeri nå, er fordi hun er trygg på deg, og ikke minst trygg på seg selv. Hun har turt å slippe seg helt løs forran deg, og opplevd fyrverkeri-orgasmer. Da vet hun at hun kan oppleve det igjen med deg, og slapper helt av. Bare nyter sexen og gir og tar.

Gjest anonym mann
Skrevet

Dama får de raskeste og beste orgasmene ved analsex.Dette er litt rart finnes det noen andre kvinner/jenter der ute som også har det slik??vil bare vite om det er flere av dere eller om dama mi er unik!! :overrasket: Selv har jeg en tendens til å "komme" veldig fort da vi har sex på denne måten, såfort jeg har penisen min helt inne og rolig stopper og kjenner litt på denne følelsen er det nok for meg, det begynner å sprute og da begynner hun å bevege seg skikkelig og får enorme orgasmer med engang. Såfort spruten begynner så kommer hun.

vil bare vite om det er flere av dere(jenter) som har det slik eller om dama mi er unik!! :overrasket: :overrasket: :overrasket:

Skrevet
Må nu le litt!

Hvem er det dere egentlig lurer med og fake orgasme...12

Lurer og lurer....

noen ganger kommer man bare ikke, og begynner å kjede seg. Da er det greit med en fake orgasme for å få slutt på "moroa".

Faket masse da jeg var yngre og ikke hadde den tryggheten jeg har nå. Nå behøver jeg ikke, for orgasmen er ikke et problem lenger.

Man kan godt få orgasme kun ved samleie - klitoris er bare tuppen av et ganske stort organ som strekker seg rundt hele skjedeåpningen og innover.

På den måten kan den bli stimulert av bevegelsen i hele området, uten å måtte berøres direkte.

Det andre spørsmålet ditt om hvor mange orgasmer i løpet av et samleie.

Det varierer fra kvinne til kvinne - noen får bare en, mens andre kan komme om og om igjen. Og det behøver ikke ha noe med deg å gjøre.

Skrevet

hvor mange orgasmer er sånn ca normalen i løpet av et samleie? (teit spm. men kom gjerne med noen forslag. Hilsen Con.

Fra 0 til 4-5

Skrevet
Må nu le litt!

Hvem er det dere egentlig lurer med og fake orgasme...12

Det er ikke snakk om å lure noen. Det er faktisk snakk om å få fred og bli ferdig med det...

jeg er ei av de som har kjempeproblemer med å få orgasme.

Virkelig.

Men det dummeste jeg kan si til en mann er nettopp det, for da skal iallefall HAN sørge for at jeg får!!! Dermed er det slikking, gnikking, pumping, gnikking, pust pes... og det hele blir bare stress.

Etter ei stund, når han begynner å bli ganske utålmodig - og jeg ganske sår - joda, da faker jeg som bare det... med eller uten han inni meg.

Ingen problem.

Jeg får orgasmer av og til, så jeg vet hvordan kroppen min reagerer. Og jeg har god kontroll over underlivet og klarer raske sammentrekninger.

Har ennå ikke blitt "avslørt", men fått kommentarer som "den var visst god"?

Så, joda - det går ann.

Selvsagt snyter jeg meg selv, og det er ikke få ganger at jeg ligger der og er frustrert og lei meg og utilfreds, men en kjapp tur på badet fikser det;-)

De få mennen som har klart det med meg har jeg holdt på *ler* - og da er det jo virkelig godt. Ingen tvil om hva som er best.

Men mange ganger er det en nødvendighet - for meg.

Skrevet

Neida, langt derifra.

De gangene jeg kommer er aldri like. Noen ganger er det vannvittig kraftig med mange og lange sammentrekninger, andre ganger er det mange veldig veldig raske sammentrekninger, eller få og lange, få og korte..

Noen ganger står jeg i bro, andre ganger bare ligger jeg og smiler fordi jeg føler jeg totalt avslappet....

Skrevet
Dama får de raskeste og beste orgasmene ved analsex.Dette er litt rart finnes det noen  andre kvinner/jenter der ute som også har det slik??vil bare vite om det er flere av dere eller om dama mi er unik!! :overrasket: Selv har jeg en tendens til å "komme" veldig fort da vi har sex på denne måten, såfort jeg har penisen min helt inne og rolig stopper og kjenner litt på denne følelsen er det nok for meg, det begynner å sprute og da begynner hun å bevege seg skikkelig og får enorme orgasmer med engang. Såfort spruten begynner så kommer hun.

vil bare vite om det er flere av dere(jenter) som har det slik eller om dama mi er unik!! :overrasket: :overrasket:  :overrasket:

Ikke godt å si om hun er unik, men jeg har aldri hatt det slik - og vet heller ikke om noen i min venninneflokk (ja, vi har et åpent forhold).

Analsex kan være ok, men i små mengder syns jeg - så dette er nok helt ulikt fra person til person.

Hun tenner tydeligvis på dette, og så lenge dere er enige om saken er jo alt såre vel! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...