Gå til innhold

Kvinner og orgasmer...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

En kjekk ting disse dame sidene.. for oss gutta som har litt kobling mellom øra kan detta gi litt nyttig informasjon iblandt.. =)

Om jeg får lov vil jeg bare spørre om en liten ting.. jenter som har "faka" orgasmer med tidligere typer, hvor lett har de for å gjøre det igjen med andre?

hvor mange orgasmer er sånn ca normalen i løpet av et samleie? (teit spm. men kom gjerne med noen forslag. Hilsen Con.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

å hjelpe meg. dette er helt umulig å svare på.

orgasmehyppighet er HELT individuelt, så et gjennomsnittstall betyr ingen ting. noen får ikke orgasme i det hele tatt, noen får èn med litt flaks, noen får flere hver gang. er ikke noen fasit.

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme under selve samleie, men finnes jo andre måter da;) Dog har jeg aldri "faket" orgasme heller, og samleiet er jo deilig selv for oss som ikke får orgasme:)

Skrevet

Dette er ikke lett og svare på!

Det som jeg har erfart, er at jenter ofte faker orgasme fordi de tror at de ikke kan få orgasme...De vil da ikke skuffe mannen og derfor spiller de et lite skuespill.

Dette er fordi at vi jenter ofte venter på den "vaginale" orgasmen, altså uten stimuli av klitoris...Men som leger og forskere mener, er denne en myte!! Kan väre de tar feil, men mine erfaringer og etter det jeg har hört, så er det kun G- punktet som vil kunne gi orgasme inne i kjeden. Det som jeg vil råde deg til er å snakke åpent med din partner. Finn stillinger der klitoris blir stimulert samtidig som dere har vaginalt samleie.

En ting som er viktig vedrörende stimuli av klitoris, er at den må väre i konstant beröring over litt lengre tid för orgasmen tiltrer. Dette varierer fra kvinne til kvinne. Så det rette er å snakke og lytte. Kanskje er det lurt for deg å sette av god tid til henne, og å pröve å stoppe dine lyster litt i begynnelsen av samleiet.

Den letteste måten å läre en kvinne å kjenne på, har jeg hört skal väre å bruke mye tid på oralsex...

Dette er bare et råd, og du kommer sikkert til å få mange fler.

Heller ikke trenger dette å väre det rette for din partner, men det er jo bare en ting å gjöre- Pröve og feile, og pröve igjen....

Lykke til videre.

Masse klemmer fra Smiley

Gjest Anonymous
Skrevet

Eneste som har gjort meg litt usikker var først en kommentar om at hu "snøyt" xen sin for orgasmer.. har bare hatt sex med henne etpar ganger.. da hadde hun ikke hatt sex på over en mnd. og sånn som d virka så fikk hun orgasmer flere ganger.. vet ikke hvorvidt d er enkelt å fake skjelving etter en orgasme.. jeg får tro henne når hu sier hu har slutta fake og nyte den sexen vi har.. forresten til de som diskuterte lyst&begjær, gjør det når dere har mulighet til det, ikke tenk på hvor ofte det er bare ta de mulighetene dere får!! =)) Hilsen c0n

Skrevet

Orgasmer hos jenter er forskjellige, men noen får faktisk vaginal orgasme.

Jeg opplever selv at jeg kan få det nesten hver gang, men at det ofte er en forskjell på disse og de som jeg får av direkte stimuli av klitoris. Ofte er de korte med bare noen få sammentrekninger.

Det viktigste er å slappe av og nyte...

Hvis samleiet blir et orgasmejag, kan man nesten garantere at orgasmen

uteblir.1212[ Dette Innlegg er endret av: Oda den 2002-02-27 08:52 ]

Skrevet

å fake ville aldri falt meg inn, sier heller i fra om hva jeg liker og dermed så er det ikke noe problem.

Men nøkkel ord for å ha et godt seksliv innbefattet orgasmer er lek, åpenhet og ærlighet. Så du bør vise at du stoler på henne, gi henne en sjanse...

kyss.gif Pusekatten kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pus den 2002-02-27 11:24 ]

Skrevet

Har faka én gong, kun for å sjekke om eg klarte det! Det gjorde eg.... sidan har eg aldri gjort det, kvifor i all verda skulle eg det? Eg synest sex er godt sjølv dei gongane eg ikkje får orgasmer, deilig med kroppskontakt og alt sammen. Kvifor sånn stress etter å få orgasmer kvar gong?

Kan kun snakke for meg sjølv, men for meg er gj.snittlig antall orgasmer pr. samleie ca 1. Nokre gongar får eg to, andre ingen.12

Skrevet

Må nu le litt!

Hvem er det dere egentlig lurer med og fake orgasme...12

Skrevet

Faking burde strengt tatt ikke vært nødvendigt, men av og til påbegynner man noe, som man av en eller annen grunn ikke orker å gjennomføre icon_frown.gif og da går det fortere når man faker. Trenger ikke å ha noe som helst m gutten å gjøre, kanskje man bare er sliten eller sår eller noe liknende og vil ikke såre/avvise han med å sige "slutt nå, eg orker ikke mere". Eller man treffer en av disse guttene, som bare ikke vil gi seg før du har fått en orgasme. Selv en god ting kan man få for mye av icon_smile.gif og dette orgasme-reset gjør at eg ikke gidder å fortsette, samtidig som eg ikke orker å avvise han der og da.

Hvis du er redd for at kjæresten din faker når hun er sammen med deg, vil eg foreslå at du prater med henne og får henne til å sige stopp, når hun ikke vil/orker mer. Det blir lettere og lettere for hver gang hun gjør det, tro meg icon_smile.gif

Får max en (vaginal).

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen tenkt på at ved å fake kan man starte en prosess i kroppen som faktisk fører til en ekte orgasme?????????????????

Det gjør jeg noen ganger. Faker en liten en, som fører til at jeg faktisk får orgasme sekunder senere.

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har seg vel sånn at når man får en orgasme, så vil skjeden trekke seg sammen i krampetrekninger, og dem trur jeg ikke særlig mange damer klarer å "fake".

Samme hvor mye vi trener opp muskulaturen vil vi nok ikke klare å slå den "orginale rykningen"...

• 3 år senere...
Gjest faker til tider
Skrevet
Det har seg vel sånn at når man får en orgasme, så vil skjeden trekke seg sammen i krampetrekninger, og dem trur jeg ikke særlig mange damer klarer å "fake".

Samme hvor mye vi trener opp muskulaturen vil vi nok ikke klare å slå den "orginale rykningen"...

Så du mener at av denne grunnen så kan mannen lett gjennomskue at vi ikke har fått orgasme?

huff..

Jeg innrømmer jeg av og til faker, fordi jeg kan kjenne at jeg ikke kommer til å komme da, og jeg liker at han nyter å se meg ha det godt. Slik jeg har opplevd det har ikke han registrert dette som faking..

For med meg er det slik at når jeg får klitorisorgasme, er det veldig opp og ned hvor mye sammentrekning jeg har etterpå :-?

Har dere andre alltid mange og kraftige sammentrekninger?

Skrevet

Nå husker jeg ikke tallene, men ifgl. enelllerannen undersøkelse har mange kvinner faket og ikke så mange menn oppdaget det :roll:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg leste et sted at over 80 % av alle kvinner faker.. vet ikke hvor riktige disse tallene er, men.. Ganske skremmende for dere menn? :tunge1:

Gjest massa
Skrevet
Jeg leste et sted at over 80 % av alle kvinner faker.. vet ikke hvor riktige disse tallene er' date=' men.. Ganske skremmende for dere menn? :tunge1:[/quote']

Tenk nå missa. Det er ikke skremmende for menn, det er skremmende for kvinner.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er en av de som ikke faker (og ikke har gjort det), så for meg er det ikke skremmende.. Men det er ganske skremmende at enkelte har et så dårlig sexliv at de er nødt til å gjøre dette på jevnlig basis..

Skrevet

Faking bør være lett å gjennomskue, med mindre kvinnen klarer å utføre alle de kroppslige orgasmereaksjonene på kommando. Skjedesammentrekninger, rask pust og påfølgende rødme på brystet og halsen er noen av dem. I tillegg har vi nok alle våre særegne reaksjoner.

Og selv om det som regel må klitorisstimulans til for at en kvinne skal få orgasme, så sitter faktisk både senteret for lyst og også orgasmesenteret i hjernen. Derfor kan noen få orgasme uten klitorisberøring (bare ved "å bruke hodet" så og si).

Ikke ulikt menn, som også har sammentrekninger i underlivet ved orgasme. Det er faktisk svært merkbart når penis "pumper" ut spermen.

Skrevet

Ikke ulikt menn, som også har sammentrekninger i underlivet ved orgasme. Det er faktisk svært merkbart når penis "pumper" ut spermen.

Tja, jeg tror faktisk det er enklere for menn å "fake" enn for kvinner (forutsetter kondom). Jeg har faktisk gjort det ved en annledning. Helt i starten på et forhold (før man kjenner hverandre fysisk) hadde jeg mest lyst til bare å sove en kveld. Damen stakk innom etter en fuktig tur på byen. Jeg skulle opp tidlig dagen etter, og hadde mest lyst til å sove. Damen var veldig "kos-klein", og rimelig klar. Jeg hadde helt klart bare å stille :ler: . Vel, etter en stund skjønte jeg at jeg ikke kom til å "få fred". Det hele endte med at jeg faket en kvikkis (og kastet tom kondom). Damen følte seg litt snytt, men ikke noe som hun husket når hun ble edru :ler: . Fikk i alle fall sove.... Grei deal ...

Jeg tror som "Hu I Svingen" sier at det er vanskelig for ei dame å fake. Det skal litt til å fake urytmiske kraftige skjedesammentrekkninger. For at så skal skje har man jo gjerne brukt litt tid i forkant, og jevn stønning og rytmisk "orgasme" bør være lett å avsløre (for ikke å snakke om de andre kroppslige reaksjonene). Å konsekvent feiltolke signaler over tid, vel kjøper det ikke helt :wink:

Ei dame som kommer på fem minutter etter en fuktig kveld på byen.... Hun er enten veldig spesiell, eller veldig trøtt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...