bobbi Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Skal gifte oss neste år, og vi har lyst til å legge bryllupet til Amsterdam, da dette er den mest romantiske byen vi vet om Har funnet noen plasser vi kunne tenke oss å ha det, ettersom det blir borgerlig må det nesten egne seg både til seremonien og til selskapet/festen.... Ikke så veldig stort bryllup da, maks ca 45 stykker.... Er det noen som vet om noen plasser som kunne egne seg? Restauranter, lokaler o.l.? Veldig takknemlig for tilbakemedling
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Tenk å ha vielsen i Vondelparken - og ha festen i restauranten til filmmuseet, Vertigo, som har både innelokaler og bord ute i parken? Det måtte være fint en sommerdag - men jeg vet ikke om de leier ut lokalet - har aldri sett at det har vært stengt pga privat arrangement før... Hvis det er på sommertid dere tenker å gifte dere, ville jeg vurdert lokaler/restauranter som er tilknyttet en park, i allefall. En koselig plass å henge før/etter vielsen og middagen, evt nyte en velkomstdrink eller noe. Eller så finnes det mange restaurantbåter som ligger i kanalen (mulig du finner noen på de små kanalene i sentrum, men jeg vet at mange ligger i den store kanalen mellom Amsterdam og Amsterdam Noord.) Slike båter kan du leie for et arrangement. De egner seg sikkert ikke for å kjøre med, men det er veldig fint å spise der, og de har ofte fin innredning og det er mulig å sitte ute på dekk. Husker ikke navn på dem, dessverre, men det bør gå an å google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå