Gå til innhold

Egnet sted for borgerlig bryllup i Amsterdam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte oss neste år, og vi har lyst til å legge bryllupet til Amsterdam, da dette er den mest romantiske byen vi vet om :)

Har funnet noen plasser vi kunne tenke oss å ha det, ettersom det blir borgerlig må det nesten egne seg både til seremonien og til selskapet/festen.... Ikke så veldig stort bryllup da, maks ca 45 stykker.... Er det noen som vet om noen plasser som kunne egne seg? Restauranter, lokaler o.l.? Veldig takknemlig for tilbakemedling

:rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å ha vielsen i Vondelparken - og ha festen i restauranten til filmmuseet, Vertigo, som har både innelokaler og bord ute i parken? Det måtte være fint en sommerdag - men jeg vet ikke om de leier ut lokalet - har aldri sett at det har vært stengt pga privat arrangement før...

Hvis det er på sommertid dere tenker å gifte dere, ville jeg vurdert lokaler/restauranter som er tilknyttet en park, i allefall. En koselig plass å henge før/etter vielsen og middagen, evt nyte en velkomstdrink eller noe.

Eller så finnes det mange restaurantbåter som ligger i kanalen (mulig du finner noen på de små kanalene i sentrum, men jeg vet at mange ligger i den store kanalen mellom Amsterdam og Amsterdam Noord.) Slike båter kan du leie for et arrangement. De egner seg sikkert ikke for å kjøre med, men det er veldig fint å spise der, og de har ofte fin innredning og det er mulig å sitte ute på dekk. Husker ikke navn på dem, dessverre, men det bør gå an å google? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...