Gå til innhold

Pnina Tornai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet, er hun eksklusiv designer for Kleinfeld's (brudesalongen på Say yes...)

Skrevet

Det eneste du kan gjøre såvidt jeg vet, er enten å dra til Kleinfeld, lete på ebay, se mer på siden du linket til, eller skaffe en kopi..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kjolene godt nedentil, men er ikke så begeistret for den gjennomsiktige overdelen som kjolene hennes nesten alltid har. Men de er jo veldig populære på det tv-programmet...

Du finner sikkert noe brukt på nettet, ja. Det er nok det letteste, hvis du ikke vil reise til NY :)

Skrevet

Nei tror det blir vanskelig å få tak i Pnina Tornai i norge, hun er litt "eksklusiv" og har lest at det er vanskelig å få tak i kjolene hennes i USA også..

Som AB skriver, syns ikke overdelen er så fin, men det er fordi jeg ikke liker at den er gjennomsiktig, men skjørtet er kjempe fint!

Skrevet

Kjempefine kjoler, men jeg syns det er litt spesiellt å "vise magen" i en brudekjole. Mulig jeg er litt konservativ der, men :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Jeg ville ikke hatt den gjennomsiktig, syns korsettet er kjempe fint, men om jeg skulle hatt kjolen så skulle det blitt sydd stoff i overdelen sånn at den ikke var gjennomsiktig :) Får se om jeg tør å kjøpe brukt på ebay, skummelt å bruke så mye penger på noe man ikke har prøvd engang!

Skrevet

Er kjolene hennes virkelig gjennomsiktige? :-S Jeg trodde de kun var sånn fordi det var enklere å skreddersy "foret" før man la inn selve stoffet....

Skrevet

Er kjolene hennes virkelig gjennomsiktige? :-S Jeg trodde de kun var sånn fordi det var enklere å skreddersy "foret" før man la inn selve stoffet....

Man kan velge om man vil beholde kjolelivet gjennomsiktig, eller om man vil få lagt inn for.

Skrevet

Tror du ikke at du kan finne de brukt på kanskje ikke e-bay men noe ala finn i USA? Hvis du er ute etter ny så må du på Kleinfeld eller få en av disse "piratsidene" til å lage en kopi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...