Gå til innhold

Kjolevalg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke denne kjolen som kjole nr 2? Jeg skal ha en ganske stor prinsesse kjole, men jeg vil gjerne skifte til noe enklere og mindre senere på kvelden når det er tid for fest :) Er denne for mye eller? Jeg skal ikke ha sløyfen som er på hvis jeg blir å bestille denne.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200558747624&var=500010436066&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin :jepp: Er du slank? Jeg synes sløyfen var nydelig - hvorfor vil du ikke ha den?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er str 34-36, men har litt pupper, og har vel timeglass figur tror jeg :) Sløyfen var fin den, men jeg tenkte kanskje det ble litt mye pynt siden det er kjole nr to for dagen? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten prøvd en kjole med lignende snitt, vil ha en kjole som viser litt figuren min sidn den andre kjolen er ganske stor :)

Skrevet

Sånn kjole vil jeg gifte meg i! :rodmer:

Gå for den :jepp:

Skrevet

Den var fin :jepp: Er du slank? Jeg synes sløyfen var nydelig - hvorfor vil du ikke ha den?

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

2 kjoler??

Ja to kjoler, jeg vil ha en kjole som jeg kan bevege meg lettere i på kvelden når festen starter. Den kjolen jeg skal ha i kirken og under middag og kaker er en ganske stor prinsessekjole som ikke er så lett å danse i osv.. Så da vil jeg ha en enklere kjole jeg kan bytte til, men jeg vil samtidig at det skal være en pen kjole, ikke for enkel og kjedelig. Det er ikke så uvanlig å ha to kjoler faktisk :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...