AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Som topicen sier, hvor lang tid er det vanlig at det går fra man først starter å date til man kan si at man er et par? Har truffet en mann nå som jeg har møtt jevnlig den siste 1 1/2 mnd, med flere overnattinger, middager osv.. Han er forøvrig 14 år eldre enn meg, spiller alder en rolle i dette, er eldre menn noe mer tilbakeholdne i forhold til det å gå ut offentlig? Vi har ikke møttes offentlig enda, kun i skjul.. Jeg er iallefall hodestups forelska i denne fyren, virker som om han har gjensidige følelser også, men så var det denne tvilen da:-/
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Slikt kommer naturlig etter x antall tid. Noen erklærer seg kjærestepar etter en uke, mens andre bruker flere måneder. Jeg og Madammen holdt vel på i godt og vel et halvt år før vi ble i lag
Steinar40 Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Som topicen sier, hvor lang tid er det vanlig at det går fra man først starter å date til man kan si at man er et par? Har truffet en mann nå som jeg har møtt jevnlig den siste 1 1/2 mnd, med flere overnattinger, middager osv.. Han er forøvrig 14 år eldre enn meg, spiller alder en rolle i dette, er eldre menn noe mer tilbakeholdne i forhold til det å gå ut offentlig? Vi har ikke møttes offentlig enda, kun i skjul.. Jeg er iallefall hodestups forelska i denne fyren, virker som om han har gjensidige følelser også, men så var det denne tvilen da:-/ 14 år eldre ... hmmmm, ja da håper jeg for din del at du har passert 25 år i hvertfall. Og dere er ikke noe par før alt er ute i offentligheten.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Hvor gammel jeg er spiller vel strengt tatt ingen rolle, vi er begge voksne mennesker med føttene plantet godt på jorda, vi er fullt oppegående mentalt sett så man skulle nok tro at alderen her er den minste bekymring. Så lenge oss det angår velger å se bort fra aldersforskjellen så burde vel andre også klare det. Spørsmålet her var ikke om aldersforskjell, men om hvor lang tid man kan regne med å bruke før man kan kalle seg et par. Jeg har vært i flere forhold før, men synes å glemme fra gang til gang hvordan dette forløper seg;)
Gjest Tidssone Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Eldre menn er erfarne nok til å vite at man helt fint kan date lenge før man går ut offentlig som par. De ønsker å være mer sikre før de introduserer en partner for barn og øvrige familie, gjerne fordi de har brent seg på dette før. Eventuelt er han ikke interessert nok.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Ja, skjønner at han antagelig er litt mer tålmodig enn hva jeg er;) Vi har det forøvrig helt topp sammen så det er nok bare et spørsmål om tid før det blir offentlig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har datet en fyr siden oktober. Vi er med hverandre hver dag, overnatter, reiser, gjør masse i offentligheten sammen, er med hans vennegjeng osv. Likevel, vi er fremdeles ikke sammen, som i kjærester.
DysterPytten Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Jeg og fyren min har surra sammen i et halvt år nå. Møtt hverandres familier, ferierer sammen, synkroniserer når vi skal ha ferie etc. Gjør alt sammen, bortsett fra å bo sammen, men folk kaller oss helgesamboere. Alle rundt oss ser på oss som kjærester, men vi har aldri definert oss som det selv. Så det er HELT individuelt.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Haha, akkurat å vente såå lenge har ikke jeg tålmodighet til;) Aner ikke hvorfor, men synes det er så greit å få ting ut i offentligheten samt det å ha noe "fast" å forholde seg til.. TS
DysterPytten Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Det ER jo ute i offentligheten, for alle andre ser på oss som sammen;) Er ikke noe tvil når de ser oss ute, enten det er på byen eller på butikken.
sunrose4 Skrevet 10. mai 2011 #13 Skrevet 10. mai 2011 Høres ut som det går veldig bra mellom dere da men ville nok anbefalt noen offentlige dater også. For å se hvordan dere fungerer sammen rundt andre folk osv. Ellers er det ingen direkte fasitt på når man kan kalles for et par. Jeg ble sammen med min kjæreste kort tid etter vi traff hverandre, ca to uker. Vi startet med en lang og herlig offentlig date .... Vi er like gamle og har snart vært sammen i et år. Fortsatt like forelsket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå