AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Lurer på om noen vet om det er noen retningslinjer rundt dette: Jeg jobber som tilkallingsvikar i kommunen. Jeg skulle jobbet en vakt, men pga at brukeren jeg skulle jobbe med ikke var tilstede allikevel fikk jeg beskjed 6,5 time før jeg skulle startet på jobb at jeg ikke skulle jobbe allikevel. Jeg har fått vite at jeg skal få en kompensasjon, men lurer på hva jeg kan forvente meg? Greit å være forberedt... Håper noen kan svare
Leonora8 Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 http://www.lovdata.no/all/hl-20050617-062.html
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Leonorapapillon, vet du nøyaktig hvor i lovdata jeg skal lete? Har ikke lest gjennom absolutt alt, men gjennom noe og steder hvor det virka logisk å finne noe, men uten resultat... Eller noen andre som vet og kan svare??? TS
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Leonorapapillon, vet du nøyaktig hvor i lovdata jeg skal lete? Har ikke lest gjennom absolutt alt, men gjennom noe og steder hvor det virka logisk å finne noe, men uten resultat... Eller noen andre som vet og kan svare??? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå