Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei godt voksen dame som ringer med med gjevne mellomrom og spør etter en viss person. Jeg forteller henne hver gang at hun har ringt feil men hun ringer stadig vekk tilbake. Er det mulig å blokkere dette nummeret slik at hun ikke kan ringe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del mobiler har muligheten til dette, dvs at man sperrer for innkommende anrop fra visse personer på selve apparatet. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å sperre fra noen operatører enda, Telenor/djuice har kun en tjeneste som går på sms.

Hvis hun plager deg ytterligere ville jeg anmeldt det, det er i grunn kun politiet som får gjort noe med dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :) Skal se hva jeg får til!

Skrevet

For en del mobiler går det også an å kjøpe spesielle blacklist programmer som svartelister numre du ikke vil skal ringe deg. Her er et eksempel, men det finnes mange flere. Velger du å prøve en slik løsning, så les nøye før du kjøper programmet, for blacklist'en fungerer ikke på alle mobiler.

Gjest padawan
Skrevet

bruker du feks Telenor så har de et mobbefilter hvor du kan svarteliste telefonnumre. andre operatører har sikkert tilsvarende løsninger.

Skrevet

bruker du feks Telenor så har de et mobbefilter hvor du kan svarteliste telefonnumre. andre operatører har sikkert tilsvarende løsninger.

Som nevnt tidligere gjelder dette kun sms, ikke ringing.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...