AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 til dere under nav, hvordan er reglene for å søke om ferie når man er på tiltak? man må jo søke hvis man skal til utlandet skjønner jeg
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Du sender en skriftlig søknad til din saksbehandler, det gjorde i alle fall jeg
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 ok, så bestemmer de da, hvordan avgjøres det om man får ferie eller ikke? hvor mange uker i forveien må man søke?
Snop Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 ok, så bestemmer de da, hvordan avgjøres det om man får ferie eller ikke? hvor mange uker i forveien må man søke? Du får nok ferie temmelig 100% sikkert, men om du får utbetalt penger i perioden eller ikke, kommer an på om ferien står i veien for et evt tiltak (skole, jobb, kurs, møter) eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 nei, det regnet jeg heller ikke med, står jo på navs sider at de på aap ikke får utbetalt penger i ferier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå