Gå til innhold

snart 19 og jomfru.

Fremhevede innlegg

Gjest lillemeg.
Skrevet

er en 18, snart 19 år gammel jente som er jomfru., har heller aldri hatt noe ordentlig på gang med noen før. Er ganske pen( ikke overlegen ment) og sosial med de fleste, men når det kommer til sex og gutter så tror jeg jeg er ganske prippen. HAr aldri villet bli drita og knulle bare for å få det overstått, men ikke tro jeg er en " vente til ekteskapet eller sann kjærlighet" eller what ever jente. Har liksom en standar/grense jeg ikke har følt for å krysse...

Kan tenke seg selv at jeg lurer på om folk synes dette er unormalt.. Men hva ville dere synes? hva er det første dere tenker? For er redd at jo mer jeg likosm står for "prippenheten min" og jo eldre jeg blir, jo rarere er det og at det da blir en vond sirkel...

Noen synspunkt/meninger??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er en 18, snart 19 år gammel jente som er jomfru., har heller aldri hatt noe ordentlig på gang med noen før. Er ganske pen( ikke overlegen ment) og sosial med de fleste, men når det kommer til sex og gutter så tror jeg jeg er ganske prippen. HAr aldri villet bli drita og knulle bare for å få det overstått, men ikke tro jeg er en " vente til ekteskapet eller sann kjærlighet" eller what ever jente. Har liksom en standar/grense jeg ikke har følt for å krysse...

Kan tenke seg selv at jeg lurer på om folk synes dette er unormalt.. Men hva ville dere synes? hva er det første dere tenker? For er redd at jo mer jeg likosm står for "prippenheten min" og jo eldre jeg blir, jo rarere er det og at det da blir en vond sirkel...

Var selv over 18 før jeg hadde sex. Og du virker veldig lik meg. Har i grunn aldri følt presset, men kjente jeg grudde meg litt når jeg ble sammen med kjæresten min og var jomfru. Viste at han hadde flere forhold bak seg, og at han garantert ikke var jomfru.

Så jeg kan si jeg ikke syns det er unormalt. Syns ikke du skal gjøre det bare for å gjøre det og ha gjordt det. Det blir bare teit. Du kjenner selv når det føles rett å gjøre det :) Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke "unormalt".

Jeg er selv 18 år, fyller 19 i okt. har hatt sjansen til ha sex FLERE ganger, men jeg har valgt å vente til et seriøst forhold/ekteskap :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg var 18,5 år og angrer fortsatt på første gangen, skulle ventet litt til og med en annen gutt... Har aldri følt meg erfaren, men heller aldri følt at dette har gitt problemer med gutter...

Gjest lillemeg. .
Skrevet

Takk for svar!

Er bare det at jeg har blitt spurt av folk, og følte meg presset til å si nei, jeg er ikke det, noe jeg i grunn synes er teit å gjøre. ( å spør, rett opp i ansiktet til folk ) har liksom ikke behov for å gå undt og snakke om det til nye venner, men da ble jeg igjen bevist på om det ville vert unormalt at jeg sa jeg var...

Trenger liksom ikke være sann kjærlighet og langt forhold før jeg gjør det, men må liksom ha lysten, men har ikke hatt det.. stiller jeg for høye krav? og hva sier jeg når noen spør, både venner og folk jeg eventuelt kommer til å ligge med,? vet ærlighet varer lengst men i dagens samfunn og ungdomsliv så er det ikke så lett...

AnonymBruker
Skrevet

Er en 18 år gammel gutt og blir selv 19 jeg å:)

Har heller enda ikke hatt sex og jeg ser ganske bra ut. Har hørt av flere og ser jenter stirrer mye på meg. Men jeg er ikke den typen som drar på byen hver helg osv så da mister jeg vel sjangsen litt og jeg er ganske prippen selv. har vært flere jenter i klassen som har prøvd seg på meg dette skoleåret men har ikke likt noen av dem.

Det er bedre og ikke hatt sex enn å ligget med en dusin folk..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del synes det er rart at folk spørr deg om slike ting.

Gjest lillemeg. ..
Skrevet

Er en 18 år gammel gutt og blir selv 19 jeg å:)

Har heller enda ikke hatt sex og jeg ser ganske bra ut. Har hørt av flere og ser jenter stirrer mye på meg. Men jeg er ikke den typen som drar på byen hver helg osv så da mister jeg vel sjangsen litt og jeg er ganske prippen selv. har vært flere jenter i klassen som har prøvd seg på meg dette skoleåret men har ikke likt noen av dem.

Det er bedre og ikke hatt sex enn å ligget med en dusin folk..

Takk for svar! Kjekt å høre det fra en gutt,! : D

Skrevet

Er nesten som om det skulle vært meg som skrev her gitt. Jeg var akkurat i samme situasjon som du for noen måneder siden. Men du? Vent til du er klar og møter en gutt du er ordentlig glad i, du kommer ikke til å angre. Venninnene mine og jenter jeg har pratet med synes det er drittkult jeg har venta så lenge, og jeg angrer ikke et sekund!

Det er ikke rart å være jomfru! Det er kult og noe å være stolt av. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart og teit at folk spør deg om sånne ting. Jeg hadde nok sakt at det er en privatsak og at jeg ikke deler slike ting med hvem som helst. Folk bør respektere det. Noe annet om det er noen du virkeligen liker, og som du tror det kommer til å skje med. Da kan det kanskje være greit at de vet det, så kan de være litt forsiktige med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19, straks 20 og jomfru. Er ei søt jente, og det har aldri vært mangel på interesse fra det motsatte kjønn. Men jeg er ikke ei typisk by-jente, og jeg hopper ikke på den første og beste..jeg vil ha et ekte og seriøst forhold med en jeg faktisk føler noe for.

Jeg er hverken religiøs eller prippen (langt i fra).

Skrevet

Kjæresten min var 18 år og jomfru da vi ble sammen. Det var ikke jeg, jeg hadde tvert i mot en fortid jeg skammer meg over. Dårlig dømmekraft på ungdomsskolen. Han mistet sin jomfrudom til meg, og jeg skulle ønske jeg hadde mistet min til han. Han utviklet seg fort til å bli veldig flink, og jeg var svært fornøyd med å slippe å ha noen ekser å forholde meg til ;)

Med andre ord, du har ingenting å bekymre deg for, det vitner heller om at du har gode verdier!

Skrevet (endret)

Takk for svar!

Er bare det at jeg har blitt spurt av folk, og følte meg presset til å si nei, jeg er ikke det, noe jeg i grunn synes er teit å gjøre. ( å spør, rett opp i ansiktet til folk ) har liksom ikke behov for å gå undt og snakke om det til nye venner, men da ble jeg igjen bevist på om det ville vert unormalt at jeg sa jeg var...

Trenger liksom ikke være sann kjærlighet og langt forhold før jeg gjør det, men må liksom ha lysten, men har ikke hatt det.. stiller jeg for høye krav? og hva sier jeg når noen spør, både venner og folk jeg eventuelt kommer til å ligge med,? vet ærlighet varer lengst men i dagens samfunn og ungdomsliv så er det ikke så lett...

jeg føler det blir "sett ned på" når en jente/gutt sier "jeg er jomfru" i denne alderen...

Endret av B18
Skrevet

Jeg tror faktisk det er flere som er jomfruer men som faktisk ikke vil innrømme det for noen andre. De er kanskje flaue over å være "den eneste som ikke har gjort det enda", og lyver om at de har hatt sex.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres helt normal og fin ut. Helt lik meg. Var 19 jeg også, og sammen med han i 15 år.

Kunne ikke falt meg inn å ligge med andre enn min mann. Pen er jeg også, men å ligge

rundt ser jeg på som skittent og umoralsk. Jeg er meget prippen, men ikke mot min mann.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg ventet faktisk til det var noen jeg følte meg "klar" med, til tross for at jeg er gutt.

Anbefales på det sterkeste :)

Så kan du bli skitten senere i livet ditt :lur:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

akkurat som jeg skulle sagt det selv ts! og jeg er 21. ikke det at jeg ikke har hatt muligheten, men vil heller vente litt lenger på rett person enn å bare gjøre det med en tilfeldig person på fylla.

jeg og opplever at det er mange som spør om det, ikke bare meg da, men alle i rommet... og må si at jeg synest det er veldig ubehagelig! og jeg skjønner godt at noen lyger da, jeg prøver så godt jeg kan å ikke svare. synest det er litt merkelig at det er så mange som føler at de har noe med det å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne fylte 20 nå og er akkurat som deg. Jeg beundrer henne. Var selv ekstremt tidlig ute, mnd før jeg fylte 14 år og skulle ønske jeg ventet.

All ære til de som venter og ordentlige gutter vil som regel ikke bry seg noenting om det og de fleste ser på det som noe positivt. Men jeg forstår hvordan du føler det, da jeg har hatt utallige samtaler med min venninne om dette.:)

Skrevet

Nyt tiden, og ikke bekymre deg. Heller ta det som det kommer. Du vet selv hva du vil ha.

Skrevet

Jeg ventet faktisk til det var noen jeg følte meg "klar" med, til tross for at jeg er gutt.

Anbefales på det sterkeste :)

Så kan du bli skitten senere i livet ditt :lur:

Helt enig med han her!

Jeg ventet til jeg fant den rette, det skjedde riktignok når jeg var veeeeldig ung, men jeg har aldri angret :) Mens alle mine venninner hoppet til sengs på fester vi var på, med gutter de ikke egentlig likte, og angret og blånektet dagen etterpå... Noe de forsatt gjør.

Jeg tror de aller fleste ser positivt på det at du venter. Det er så mye viktigere enn hva man tror. Det har ingenting å si om du er 13 eller 18 eller 25 når det skjer hvis det er med den riktige personen og du ikke angrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...