Nabodama Skrevet 6. november 2003 #21 Skrevet 6. november 2003 Har nesten ikke mens, jeg, så det går bra når det er så lite. Hadde ikke likt det hvis det hadde vært store mengder blod!
Suzy Skrevet 6. november 2003 #22 Skrevet 6. november 2003 Blir bare surr med håndkle.... Jeg er litt småhysterisk for å "søle utenfor", mens kjæresten min ikke akkurat tar hensyn til om håndkleet forskyver seg litt.... Alltid like morsomt å knipe igjen og hoppe ut av senga i samme bevegelse for å komme seg ut på badet før seng og alt annet er dyppa med diverse søl Men det er et godt tips å legge på dobbelt sett med laken - uansett - for da søler du ikke så lett på madrassen - og selvfølgelig badelaken når det trengs Du kan jo sende kjæresten for å vaske overmadrassen neste gang så blir han nok litt mer forsiktig Suz 8)
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #23 Skrevet 6. november 2003 Flere snakker om å unngå sex p.g.a. smerter. Men jeg har lest et eller annet sted at sex virker smertedempende på kvinner (og søvndyssende på menn). Ingen som bruker sex for å redusere menssmertene?
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #24 Skrevet 6. november 2003 :oops: Hvis jeg får en skikkelig orgasme eller fler iunder mens perioden, har jeg mens kortere. Orgasmekrampene får meg til å blø mye og kort, liksom, og det hjelper også mot smertene, som gjest sa. Det er vel ikke det at det er vondt, som gjør det ubehagelig, mere det at kroppen føles vond... Min gjør av og til det, ikke bare magen, men div, lissom
Suzy Skrevet 6. november 2003 #25 Skrevet 6. november 2003 Flere snakker om å unngå sex p.g.a. smerter. Men jeg har lest et eller annet sted at sex virker smertedempende på kvinner (og søvndyssende på menn). Ingen som bruker sex for å redusere menssmertene? Joda, men om du har veldige smerter er det lettere å onanere. Hele kroppen føles øm og vond og et par orgasmer hjelper veldig på det, men det kan bli vanskelig med sex med en partner i de tilfellene Fungerer forøvrig veldig fint på hodepine også - både alene og med partner
Factor Skrevet 6. november 2003 #26 Skrevet 6. november 2003 Aldri prøvd sex mot menssmerter. men mot hodepine er det glimrende!
Noorgie Skrevet 6. november 2003 #27 Skrevet 6. november 2003 Sex under mensen er vel helt ok. Ingen problem med smurningen da.
Bø Skrevet 6. november 2003 #28 Skrevet 6. november 2003 Men er det ikke et problem at det ikke blir noe smurning? At det blir for glatt?
Noorgie Skrevet 6. november 2003 #29 Skrevet 6. november 2003 Neida, det kan faktisk være helt utmerket!
Dacota Skrevet 6. november 2003 #30 Skrevet 6. november 2003 Ja, orgasmer og sex her helt genialt mot smerter av diverse slag. Det er endorfiner i kroppen som frigjøres og virker smertelindrende.. Men det er som dere sier at tanken på sex når det gjør vondt i hele kroppen er ikke så fristende.. Mens er forresten no shit! (bortsett fra når det har vært litt kluss og det er en lettelse når første røde dråpe kommer) Men å ha sex når man har mensen, gjør jo at det ikke er så ille likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #31 Skrevet 6. november 2003 Sex er i bunn og grunn grisete uansett. Man blir svett, spermen er kliss-klass og vil selvfølgelig renne ut, for ikke å snakke om hvis man liker litt oljer, vaniljesaus eller andre griseting under sexen. Er egentlig en dråpe blod eller to noe stort problem?
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #33 Skrevet 7. november 2003 Jeg lever i sølibat når jeg har mensen jeg. Er det noen gang jeg føler meg så lite attraktiv og seksuell så er det når jeg har mensen! :-? Jeg liker ikke tanken på å ha sex under mensen - ikke engang litt klitoriskos :blunke: Jeg kan mer enn gjerne hjelpe HAM selv om jeg har mensen, jeg kan da å bruke hender og munn Hans nytelse er trossalt viktigere for meg... Men ingen får røre meg der nede når jeg har mensen. Lillian
Diva Skrevet 7. november 2003 #34 Skrevet 7. november 2003 Jeg lever i sølibat når jeg har mensen jeg. Er det noen gang jeg føler meg så lite attraktiv og seksuell så er det når jeg har mensen! :-? Jeg liker ikke tanken på å ha sex under mensen - ikke engang litt klitoriskos :blunke: Jeg kan mer enn gjerne hjelpe HAM selv om jeg har mensen, jeg kan da å bruke hender og munn Hans nytelse er trossalt viktigere for meg... Men ingen får røre meg der nede når jeg har mensen. Lillian Slutter meg til innlegget over...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå