Rannva Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Er det vanlig å ha samleie når man har mensen? Jeg har aldri hatt det, men en venninde av meg ser på det som helt vanlig. Vi koser oss på andre måter, og sambo gir meg ofte klitorisorgasme. Men samleie...? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Samleie under mensen? Nei...koser oss heller på andre måter.
la Flaca Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Selvfølgelig! Forresten, det temaet har nettop vært diskutert her. Personlig får jeg ekstra lyst når jeg har mensen, og ser ingen grunn til ikke å ha samleie da...
Suzy Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Absolutt! Ikke noe problem å ha sex når du har mens så sant du ikke har veldig vondt eller blør sinnsykt mye. Som La Flaca sier det har akkurat blitt diskutert og jeg for også ofte mer lyst da - vet ikke hvorfor... Suz
Gyldenløwe Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Husker det freaka meg litt ut første gangen. Gutter og mensen vet dere Men dama in question holdt på å forgå av lyst, og jeg har som policy å stille opp, så ... Synes ofte dusjen kan være et fint sted i den perioden. Så sparer man sengetøy (og evt sofaer, kjøkkenbord eller bilseter ). Ikke det at man trenger en unnskyldning for å ta sexen inn i dusjen ...
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Du kan få sagt det du, Løwis, tre ganger til og med Det kommer an på settinga, helt klart. Noen dager føler jeg meg ekkel og har vondt, andre ganger blir jeg drit-horney, og blør det ikke så mye, og er det en jeg er trygg på, så er det greit. Gjerne i dusjen...
Gyldenløwe Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Ja, jeg var litt rask på 'OK' knappen når det gikk tregt. Jeg er ikke nødvendigvis så ivrig på å kjøre brannbil ...
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Søt er du og...Og jeg er slem...sorry :-? Brannbil altså? Ikke Pølse m ketsjup???
AmusaDamini Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Det hender, men ikke så veldig ofte.. og det må bli i dusjen!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Kjedelig å diskutere her inne når visse folk til stadighet skal spore av debatten. Vi har ikke sex lengre når blødningene er på sitt verste (i begynnelsen spilte det ingen rolle ). Synes det får være litt opp til mannen om han vil. Det er jo tross alt han som blir tilgriset av en annen persons blod. Hadde jeg vært mann, hadde jeg syntes det var rimelig ekkelt.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 :o Dette er ikke noe særlig avsporing å snakke om! Alle har jo svart og holdt seg til temaet! Temaet har dessuten vært oppe til diskusjon uhorvelig mange ganger før, søk på mens, brannbil osv, og du vil finne. Chill and live a little!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Søt er du og...Og jeg er slem...sorry :-? Brannbil altså? Ikke Pølse m ketsjup??? Hallo! Is there anybody out there?? Dette er vel avsporing.... Selv om temaet har blitt diskutert før, fortjener vel hovedinnleggeren noen svar. Ta med deg løveungen og brannbilen og gå til snikk- snakk siden, du.
Mette Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Hold dere til temaet. Remyline -Moderator-
Suzy Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Kjedelig å diskutere her inne når visse folk til stadighet skal spore av debatten. Roooolig nå.. Synes det får være litt opp til mannen om han vil. Det er jo tross alt han som blir tilgriset av en annen persons blod. Hadde jeg vært mann' date=' hadde jeg syntes det var rimelig ekkelt.[/quote'] Kan ikke si jeg ser på det som en annens blod på den måten... Det er jo mye annet rart i det også og det er jo ikke sykdom det dreier seg om - men for all del hver sin smak. Jeg er heller ikke av de som har mest blødninger, men jeg skjønner du som avstår når det er på det verste. Det kan jo gjerne gjøre henne våtere, glattere og på den måten gi det hele en liten hyggelig vri da - om man vil se positivt på det Suz
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #15 Skrevet 5. november 2003 Ta med deg løveungen og brannbilen og gå til snikk- snakk siden, du. :o Er det mulig???? Ja ja. Ber den kjære anonyme gjesten dypt og ydmykt om unnskyldning! Makan! Som med alt seksuelt mener jeg at det kommer an på partner og hva som føles rett.
Gjest Silda Skrevet 5. november 2003 #16 Skrevet 5. november 2003 Det kan jo gjerne gjøre henne våtere, glattere og på den måten gi det hele en liten hyggelig vri da - om man vil se positivt på det He he, godt poeng i denne noen PMS- påvirkede tråden :blunke: Personlig begynner jeg å bli lei av å vaske overmadrassen hos mor en gang i måneden. Min maskin er så liten, så jeg må ty til mor når små lekkasjer går gjennom lakenet.
Dacota Skrevet 5. november 2003 #17 Skrevet 5. november 2003 Personlig begynner jeg å bli lei av å vaske overmadrassen hos mor en gang i måneden. Min maskin er så liten, så jeg må ty til mor når små lekkasjer går gjennom lakenet. Legge på noen handduker eller noe i den duren kanskje? Selv så merker vi nesten ikke noe forskjell på sexlivet når jeg har mensen. Like før er jeg jo mer kåt en vanlig.. Men når det er menssmerter inn i bildet er det nok lite kosemose her i gården.. Det er vondt det.. Ellers så har ikke sambo no problem med blod. Det er ikke akkurat som om det renner heller da.. Og ser man bort fra fargen så er det omtrent som babyolje. :D
Gjest Silda Skrevet 5. november 2003 #18 Skrevet 5. november 2003 Babyolje? Ja, du kan skrøne du :blunke: Blir bare surr med håndkle.... Jeg er litt småhysterisk for å "søle utenfor", mens kjæresten min ikke akkurat tar hensyn til om håndkleet forskyver seg litt....
Dacota Skrevet 5. november 2003 #19 Skrevet 5. november 2003 Hva med å gå til innkjøp av et stort badelaken? Så har man jo også disse laknene man får kjøpt på sex-butikker for ekstra messy sex.. Det kan også brukes utenom mensperioden 8) Tja.. ikke babyolje kanskje, men smøring iallefall
Tigerlily Skrevet 5. november 2003 #20 Skrevet 5. november 2003 sex når jeg har mensen? gjerne det, hadde det ikke vært for at jeg er kjempeøm oppigjennom og bortover (men hei, jeg er jenta som ikke vi ha sex på en uke etter mensen om jeg har brukt tamponger. -smerten..!) men utenom sånne "bagateller" er sex når jeg har mensen kjekt. noen som har hørt myten om at mensblod + sæd = gullfarget væske? bare løgn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå