Gå til innhold

God sexs må ende...?

God ses må ende...?  

45 stemmer

1. 1. God sex må ende...

• Må ende med at begge får orgasme
      12
    • Må ende med at han/hun får orgamse
      16
    • Må ende med at du selv får orgasme
      4
    • Må ikke ende med orgasme for noen.
      20

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare svar på pollen. Hva dere skriver etterpå er opp til en hver.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Trenger ikke å ende med orgasme for noen.. Men er selvsagt flott om noen kommer i tillegg.

Gjest birry93
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir frustrert om jeg ikke får orgasme når vi først har satt i gang, men det kommer selvfølgeilg an på hvor kåt jeg har blitt før det avbrytes, da.

Gjest fireflies
Skrevet

Det beste med å ha sex er jo å få orgasme? Det er i hvertfall derfor jeg har sex. Hvis jeg bare vil ha nærhet og kos, så legger jeg gjerne ikke opp til sex.

• Liker 2
Skrevet

Stemte alternativ 2. Jeg tenner vanvittig på hans orgasme og sæd, så jeg setter veldig stor pris på at han kommer, og jeg synes ikke sexen er "bra nok" før han kommer. Men min mann har absolutt ingen problemer med å oppnå orgasme - mulig jeg hadde sett annerledes på det om manglende orgasme hadde forekommet.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd grei/god sex som ikke inneholder orgasme for begge parter. Er kvinne, og får sterke orgasmer som kommer ganske lett bare personen jeg har sex med kan et par triks. Ser for meg at jeg ville blitt voldsomt seksuelt frustrert om jeg ikke fikk orgasme under sex, som ballespreng hos kvinner.

Gjest Katten.
Skrevet

Man kan ha god sex uten orgasme, og dårlig sex med orgasme. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldi uansett, så syns det er viktigst at han får. Evnt ingen, men kjekkest når han får:)

Skrevet

Orgasmer er selvsagt herlig, men egentlig er det bare en bonus, som det dessverre festes veldig mye oppmerksomhet til.

Man kan helt fint ha god sex uten at det må ende med orgasme. Jeg kan i hvert fall det^^

Skrevet

Orgasmer er selvsagt herlig, men egentlig er det bare en bonus, som det dessverre festes veldig mye oppmerksomhet til.

Man kan helt fint ha god sex uten at det må ende med orgasme. Jeg kan i hvert fall det^^

Da hadde jeg blitt dritt frustrert og fått ballespreng.

Er jo ikke noe vits når man ikke får komme... :sjenert:

Skrevet

For øvrig så syns jeg det manglet det mest viktige alternativet:

God sex må ende med at hun/han foretrekker å ha sex med deg framover...

Men siden jeg er gjest kan jeg jo uansett ikke stemme.

Skrevet

den beste sexen har jeg når jeg spruter over hele dama.

Skrevet

Jeg sa bare det ikke må ende med orgasme^^ Jeg foretrekker jo helt klart å få det, og det er som oftest slik det avsluttes, men man kan fint ha god sex uten orgasme og. Det var poenget.

Hva som er vits i er opp til hver enkelt å vurdere, for min del er det helt klart vits i samleie selv om det er uten orgasme. men som sagt, med foretrekkes jo lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...