Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Jeg er veldig mye syk for tiden. Særlig går det på hodepine og kvalme. Jeg knasker vitaminer og jeg er i en del bevegelse og mye ute i løpet av dagen. Det skjer veldig veldig mye i livet mitt for tiden, kan det ha sammenheng? Det er forferdelig tungt å gå på jobben men jeg har prøvd meg mange dager. Nå har det på en måte sagt litt stopp og jeg har vært hjemme et par dager (egenmelding). Jeg kjenner at jeg rett og slett ikke orker å gå på jobb med denne kvalmen og hodepinen jeg har og alt dette som foregår i livet mitt. Jobben oppå alt annet blir litt voldsomt for meg. Jeg går på antidepressive tabletter. Er det noen som har noen tips og råd og komme med?
Gjest lekebøll Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Det skjer veldig veldig mye i livet mitt for tiden, kan det ha sammenheng? Det er forferdelig tungt å gå på jobben men jeg har prøvd meg mange dager. Nå har det på en måte sagt litt stopp og jeg har vært hjemme et par dager (egenmelding). Jeg kjenner at jeg rett og slett ikke orker å gå på jobb med denne kvalmen og hodepinen jeg har og alt dette som foregår i livet mitt. Jobben oppå alt annet blir litt voldsomt for meg. Jeg går på antidepressive tabletter. Er det noen som har noen tips og råd og komme med? Ja. Jeg vil anbefale alternativ behandling. For eksempel akupunktur. Jeg trenger det selv, av ymse årsaker, men er forferdelig dårlig til å gjøre det, selv om jeg vet at det er bra for meg. Jeg skriver her likevel, kanskje du er flinkere enn meg? Går du til en flink akupunktør (f.eks.), vil vedkommende behandle hele deg med kvalme, hodepine, jobb og private utfordringer. Samtidig.
Atmi Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg er litt mer skeptisk til alternativ behandling i slik sammenheng. Vil vel si at for all del, prøv med akupunktur, det kan virkelig hjelpe deg. Men gå i tillegg til legen som har skrevet ut antidepressiva til deg - slik at du gjør begge deler kanskje? Jeg tenker at symptomene dine er typisk for depresjon, stress og slikt, og kanskje du skulle fått noe skikkelig hjelp? Sender i mellomtiden noen gode tanker jeg, og ønsker deg lykke til uansett. Atmi
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Det beste er om det er mulig å få ryddet opp i problemene i livet ditt. Jeg har slitt litt selv i år, det er ustabilt på jobben og det gir en utrygghet som sliter innmari både fysisk og psykisk. Jeg leter nå etter ny jobb. Håper jeg finner noe snart og kan komme meg opp av denne nedturen. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå