Flintstone Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hei der.. jeg har et problem med min laptop, den nemlig oveopphetes og dermed krasjer sår jeg spiller div. spill osv. som the sims 3 ol. jeg så en tråd til morgenen i dag om ei som hadde omtrent det samme problemet og jeg skulle til å gjøre det folk foreslo men så klarte ccleaner å slette siden.. jeg har prøvd å lete etter denne tråden men inner den ikke så jeg fant ut at det kanskje var lurt p starte en selv... jeg kan rett og slett bare bruke min laptop til å surfe og thats it.. jeg har en sånn vifte til å ha under laptopen, men den funket jo heller ikke.. det er en sånn HP laptop btw.. "hp pavilion entertainment pc" kalles den, jeg har ingen anelse om det hjelper men.. Har hatt maskina nå i snart 1 år og butikken jeg kjøpte den i fra har stengt så det er jo på en måte et problem det også.. håper det er noe hjelp å få Tusen takk
Flintstone Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2011 jeg har ingen anelse av hvordan jeg gjør det
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Med q-tips eller trykkluft (fåes kjøpt på f.eks. Clas Ohlsson). Du må skru opp der vifta er på PCen din. Ikke støvsug. Hvis du er redd for å gjøre noe galt, er det kanskje noen med litt erfaring som kan hjelpe deg, en venn f.eks.?
Flintstone Skrevet 24. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2011 skal q-tipsen ha rødsprit på seg?
iskaffe Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Hvordan du renser vifta pleier å være beskrevet i bruksanvisningen, hvis den følger med. Hvis ikke kan den ligge ute på hps hjemmeside. Ikke prøv å rense vifta fra utsiden, ved å bruke trykkluft kan støvet blåses lengre inn i maskinen og gjøre vondt værre. Vil heller prøve å skru maskinen fra hverandre, og rense vifta fra innsiden. Da kan du enkelt ved fingre og en tørr klut fjerne det meste av støv og skitt. Jeg er ingen pc ekspert, dette er MIN erfaring fra da min gamle acer hadde problemer.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Du trenger neppe deg, men det går sikkert bra det óg.
Flintstone Skrevet 24. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2011 iskaffe, jeg tror ikke jeg tør å skru maskina så mye fra hværandre akkuratt.. er litt redd for å ødelegge noe eller glemme hvordan alt satt sammen eller noe slikt
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Du åpner bare dekselet under pcen. Et par skruer. Ligger ikke vifta lett tilgjengelig da, er det bare å skru den igjen og ikke tukle med noe mer. Er virkelig ingen heksekunst.
Flintstone Skrevet 24. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2011 "Og kanskje ny kjølepasta" hva er det for noe da?
Gjest Lena22 Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10543
iskaffe Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 (endret) Det er ikke så vanskelig som man tror! Hvis du følger bruksanvisningen, tar ut batteriet og er ekstra forsiktig med å ikke bryte og bruke kraft så går det fint. Edit: Hvis det er første gangen du åpner en maskin så er det ekstra viktig at du følger anvisningen for din modell. Det ligger også ute videoer på youtube som du kan kikke på. Endret 24. april 2011 av iskaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå