Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

:daane: falt helt ut av tråden mens jeg var på hytta.

Jeg har egentlig ferie enda, men føles ikke slik. Jeg må jo opp grytidlig uansett pga kjøretimene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

haha. ble kjent igjen tidligere i dag i dusjen på Tøyenbadet av en tidligere forumbruker av diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:skratte: hahahahaaaaa...

så pinlig!

hvilken kroppsdel var det han kjente igjen a?? :klo:

siden han kjente deg igjen i DUSJEN!

driver du å legger ut dusj-bilder av deg selv på andre forum pandamen?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Haha. Du skulle bare visst. :gjeipe: det er på bakgrunn av avataren min på det forumet hvor jeg har et bilde av meg selv. "rekorden" i å bli gjenkjent er på musikkens dag for et par år siden hvor jeg ble igjenkjent 5 ganger i løpet av den ene dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest lille pinnsvin

*twinklestar* her

er det noe liv her inne lenger i det hele tatt??

jeg byttet navn igjen jeg vist :fnise:

det har oppstått noen problemer med leiligheten så vi måtte flytte ut :sukk: derfor er jeg ikke i oslo nå, og vet ikke når jeg kommer tilbake igjen.... men jeg vil veldig gjerne holde litt kontakten med dere til jeg kommer tilbake igjen! :engel::skravle:

er alle på face nå eller hvordan er det?

kan i såfall sende en pm med navnet mitt til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Sendt deg PM. det har vært ganske stille her inne. Vi har opprettet en skjult/hemmelig gruppe på Fb men det har vært litt stille der også i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille? Syns det skjer ting hele tiden, jeg. Både random prating, masse planlegging og bilder fra tidligere treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

joda.. det gjør jo det ..men det er mindre prating i denne tråden enn det var tidligere men det skyldes vel at man har kommet i gang med å treffes oftere.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Tenkte å puste litt liv i denne tråden, blir synd om den dør ut. :) Jeg har satt opp et treff på fb for de som vil være med, det er neste lørdag kl 5.

Så hva har dere gjort ellers i sommer da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innrømmer først som sist at jeg ikke orker å lese hele tråden - 60 sider er litt mye ;P ..

Men, kort sagt, jeg er ei jente (eller dame, det høres litt for voksent ut :P) på 26 som bor rett utafor Oslo (dvs jeg ser nesten Oslogrensa fra vinduet mitt :) )

Har hatt en ganske hektisk sommer med samlivsbrudd, flytting osv, og med eksen har også en del felles venner forsvunnet =\

Jeg trenger å møte nye folk, og lurte på om det er "plass" til meg her...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Ja du er hjertelig velkommen, eventen er lagt ut i en lukket fb gruppe, sender deg pm så kan jeg adde deg til der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er en jente på 29 år som flyttet til Oslo for et år siden pga jobb. Jeg har samboer og venner på jobb, men ikke så mange venner utenom!

Ser dere som diskuterer her kanskje har møttes en stund, men var litt usikker på om jeg skulle starte en ny tråd.

I allefall, hadde vært hyggelig med en venninne som interesserer seg for matlaging, vin, reise og trening! I tillegg syns jeg biler og IT (jeg jobber med det) er gøy, så jeg er kanskje litt guttejente. :) Jobben opptar til tider myyye tid, så det er ikke alltid jeg har mulighet til å finne på noe. Men sånn har vel kanskje mange det?

Hvis noen har lyst på kontakt så gi beskjed! Alternativt om dere har noen flere treff det går an å slenge seg med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei JKG! Ja det er bare å joine oss! :) Vi har en lukket gruppe på fb, sender deg en melding med min mail så kan du adde meg og jeg legger deg til gruppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...