Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Klarer ikke følge helt med på alt her for tiden, men ville bare gi et lite livstegn :) Har syklet, vært på mini rotur, spilt badminton og fotball, og nå skal vi snart gå til en av bryggene her :) Ai løv hytta! Men ikke de fem milliarder insektene her.. :s

Håper alle har det bra! Klem fra hytteHeloise! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Klarer ikke følge helt med på alt her for tiden, men ville bare gi et lite livstegn :) Har syklet, vært på mini rotur, spilt badminton og fotball, og nå skal vi snart gå til en av bryggene her :) Ai løv hytta! Men ikke de fem milliarder insektene her.. :s

Håper alle har det bra! Klem fra hytteHeloise! :D

you lucky baster! :gjeiper:

her sitter jeg å irriterer meg grønn over den jææævla musikken fra extremafestivaltingen fra sandvika. selvom jeg bor noen km unna, så vibrerer hele huset mitt! DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK i 6 timer nå!!!! bare 6-7-8 timer igjen! jeg kan forstå at folk liker opera, listepop og idol-deltaker-musikk selvom det er grusomt- men TRANCE?? det kan jeg virkelig ikke fatte!!!! :kjefte:

koser kjærsta di seg på hytten da? det er jo noe eget med oss nordmenn å hytteturer :fnise: så kan har kanskje aldri vært borti noe liknene?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Heloise, Har ikke vært her på to dager og da er det mye å ta igjen hehe. Apropos insekter så drømte jeg at kjempe mange mygg gikk amokk på meg, ikke gøy. :gjeiper: Sikkert deilig å være på hytta da, synes hytter er såå koslige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en fin dag på jobb som gjorde opp for den dårlige i går!

Det første den "skumle" sjefen min sa da jeg kom på jobb i dag var at jeg hadde gjort det veldig bra i går, alt var som det skulle. Da ble jeg glad :-) og de timene jeg var alene i dag gikk også veldig bra! Satser på at det fortsetter sånn framover.

og i dag var jeg trygt planta på bussplassen i god tid :fnise:

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en slitsom jobb, Josefine. Både mentalt og fysisk, men lykke til! :jepp: Du klarer deg sikkert bedre i en slik jobb enn hva jeg klarte. :ler:

Nå er jeg en liten tur hjemom fra hytta. Har legetime i morra. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg på Hovefestivalen. Kommer sikkert til å sjekke her innmellom (avhengig som jeg er), men til da: haderba :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!! :D PÅ tide med et nytt treff på torsdag, så det er bare å henge seg på allesammen!!

Detaljer er på face. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da Michael Moore lagde Sicko lagde han et klipp om Norge som aldri ble med i filmen. http://www.youtube.com/watch?v=k4L6-0WRfSA. På cirka 05:40 vises fra Bastøy fengsel. en annen morsom video på Youtube er http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM.

i knoooow! de måtte jo klippe det bort, fordi det var for godt til å være sant, åssen vi har det her i norge! :fnise: ( men alikevell så klager vi mye på systemet!)

jeg skulle gjerne visst hva amerikanerne tenker om norske fengsler etter dette klippet om bastøy altså....... :klo:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mmmmmhm, så sant, så sant!

navn også! mange navn jeg ikke kan døpe barnet mitt, fordi jeg bare assosierer dem med kjipe hendelser fra oppveksten å slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

Sanger ja, mange sanger jeg bare griner av. Filmer også! Og jeg kan heller ikke "bruke" visse navn pga. assosiasjoner. Følelser er noen rare greier.

Noen her som har sett filmen "Equilibrium"? Den var bra! Noen ganger kunne jeg ønske jeg var følelsesløs slik som de i den filmen. Og så er Christian Bale litt kjekk også *droool* Nei fysj det sa jeg ikke!

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Sanger ja, mange sanger jeg bare griner av. Filmer også! Og jeg kan heller ikke "bruke" visse navn pga. assosiasjoner. Følelser er noen rare greier.

Noen her som har sett filmen "Equilibrium"? Den var bra! Noen ganger kunne jeg ønske jeg var følelsesløs slik som de i den filmen. Og så er Christian Bale litt kjekk også *droool* Nei fysj det sa jeg ikke!

åååh, jaaa, den filmen er superbra! det begynner å bli veldig mange år siden jeg så den sist- men etter hva jeg kan huske, så er det virkelig ikkeno feil med å synes chrstian bale er kjekk der altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg har aldri hatt noen "thing" for kjendiser/skuespillere egentlig, untatt Eomer (han er kun kjekk som Eomer!) men Bale altså... Det slo meg da jeg så han i en eller annen film for et par år siden. Føltes litt slemt å ligge i senga på hytta med kjæresten og laptopen og se den filmen og tenke "oh pen!" >.< Fysj :fnise: Jaja, det er som et maleri, pent å se på!

Nå har jeg lyst på sur-snopet mitt som ligger i sofaen hjemme.... :( I want home!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Jeg har aldri hatt noen "thing" for kjendiser/skuespillere egentlig, untatt Eomer (han er kun kjekk som Eomer!) men Bale altså... Det slo meg da jeg så han i en eller annen film for et par år siden. Føltes litt slemt å ligge i senga på hytta med kjæresten og laptopen og se den filmen og tenke "oh pen!" >.< Fysj :fnise: Jaja, det er som et maleri, pent å se på!

Nå har jeg lyst på sur-snopet mitt som ligger i sofaen hjemme.... :( I want home!

hihihii, jeg vil si at det er ganske så uskyldig altså heloise!

man må jo få lov til å titte litt!

er du på jobb du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jammen jeg føler meg bare litt slem :sjenert:

Jupp! Her jobbes det i alle bauer og kanter! Spist is har jeg også :danse:

Oh! Jeg har forresten kjøpt noe som IKKE er svart idag, Noz! Tenk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jammen jeg føler meg bare litt slem :sjenert:

Jupp! Her jobbes det i alle bauer og kanter! Spist is har jeg også :danse:

Oh! Jeg har forresten kjøpt noe som IKKE er svart idag, Noz! Tenk! :D

whaaaaat?? noe som IKKE er svart!? la meg tenke......

du har spist(kjøpt is)...du har kjøpt noe som ikke er svart....

det må være en KRÆSJ-PINK IS! eller en LoLLIPOP!

.......nå er jeg grusomt nyskjerrig på fasitsvaret?!

det var da foresten en veldig brå slutt på ferien din da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg kjøpte en lyseblå t-skjorte i Schweeeden også, på "vei" til hytta, SÅH! :fnise: Nei det var ikke spiselig, kanskje du får se neste gang :jepp:

7 dagers ferie er desverre ingen ting! Nå vet jeg ikke når neste "ferie" blir. Wæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...