Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj ja, den har gått brennfort!

Skjer a, Pandamann? Ingen grandiose planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Dro til hytten rett etter jobb. Ble hentet av pappa i Larvik. En kusine av mamma er på besøk så nå har vi spist en bedre middag og drukket en del rødvin. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå er jeg så frustrert. Har hatt en mentalt slitsom dag på jobb, også rakk jeg ikke siste bussen hjem. Ingen som kan hente meg heller. Så nå sitter jeg og venter på nattbussen, som ikke er her før om en halvtime, og jeg har venta i 25 minutter.

/Whine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææsjh så kjedelig! Kan holde deg med selskap jeg! hehe

Har du hatt en fin dag på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wee takk :)

nja, både og. Jobba alene med sjefen i fire timer, og jeg er litt redd for henne, så det var litt stressende for min del. Så jobba jeg alene for første gang, som gikk fint. Men jeg beregna litt dårlig tid til å vaske, så da ble det stress og. Også rakk jeg jo ikke bussen, da.

kan konkludere med at jeg har hatt bedre dager :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger en klem! *Klemme hardt og lenge*

Er jo ikke så rart at du beregna litt dårlig tid da, var jo første gang alene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem!

nei, da vet jeg det til neste gang hvertfall :) var bare fem min over tida, men det var nok til å misse bussen gitt. Nå kommer den heldigvis snart! Gleder meg til å legge meg under dyna når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, miste siste bussen hjem (før nattbussen kommer i alle fall) er aldri særlig morro. Jobber heldigvis ikke så sent jeg, men har opplevd å gå hjem i 2 1/2 time kl 2 på natta (med noen venninner heldigvis) da vi ikke rakk bussen (og det var ikke bytur relatert heller, hadde vært borte med skolen også ble vi satt til å rydde som tok en god stund og vips, så var klokka ganske mye :/).

Men yay! Første gang er alltid skummelt, husker jeg hadde litt mild-panikk da jeg skulle stå alene i kassa første gang :P

Uff... Skal lage meg sen-pizza så jeg kan legge den i kjøleskapet og spise den som middag i morra... Varetelling! Tjohei! ... Blir 12 timers arbeidsdag i morgen + kanskje mer på søndag... Nei huff, godt jeg skal bort neste helg, kjenner jeg er litt lei den helge-jobbinga nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite idag at jeg får lov å prøvejobbe med psykisk utviklingshemmede i sommer! :D Er sååå happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil aller helst legge meg igjen, men neida, må opp og på jobb også får jeg lov til å være der helt til ti for å ha varetelling... Jeg vil egentlig bare krølle meg opp i senga mi og sove litt til.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange working class heroes det er blant oss! Selv hadde jeg min siste dag i går, og nå skal jeg i gang med å søke jobb i bokhandel, så hvis noen har noen kontakter i den bransjen er det bare å si fra :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal være noe nytt treff i Oslo etter hvert, så blir jeg gjerne med :jepp:

Har nettopp flyttet til Oslo, kjenner ingen her og føler meg litt ensom igrunnen, så hadde vært utrolig koselig å bli kjent med noen herfra og prøve å bygge opp et nettverk :)

Hadde vært gøy om noen hadde hatt lyst til å møtes over en kaffe, om det ikke skulle vært tid til noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) Du er hjertelig velkommen! :) Du kan sende meg en PM med navnet ditt, så kan jeg legge deg til på facebook og gruppa vår der, er mere konkrete planer der enn her, siden vi er litt anonynome er inne..:)

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bli med :D Vi har masse (løse og faste) planer for sommeren, så her er det store muligheter for å være sosial! I gruppa på facebook kan du i tillegg bare skrike ut en dag du ser du ikke har noen planer, og sannsynligheten er stor for at noen er i samme båt og vil drikke kaffe!

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg fikk vite idag at jeg får lov å prøvejobbe med psykisk utviklingshemmede i sommer! :D Er sååå happy!

grattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...