Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere prater så mye. :daane: Jævla høner! :ler:

Okey, skal vi se hva jeg husker å svare på, siden jeg hater multisitering.

Jeg har aldri smakt sushi, nintendo og andre konsoll-spill er dritkult, jeg blir sikkert med på HP, jeg også er en nysgjerrigper og får ofte beskjed om å holde kjeft fordi jeg som regel graver FOR langt, jeg elsker England (og det gjør typen også) så kommer sikkert til å reise dit ved flere anledninger og da kan jeg ta meg tid til å treffe deg også Xaphan om vi ikke er så langt unna ooog var det noe mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, ja, den delen glemte jeg å svare på: Jeg er ikke noe særlig HP fan, så blir litt bortkastede penger for min del. Men moroheter før/etter kino er jeg definitivt med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Den siste tiden har jeg truffet ei som jobber i en etasje over meg tilfeldigvis i trappene en del ganger. Idag tidlig sa hun jeg så så levende ut. Føle meg trett som fy så jeg hadde ikke helt forventet å få den på morgenkvisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, ja, den delen glemte jeg å svare på: Jeg er ikke noe særlig HP fan, så blir litt bortkastede penger for min del. Men moroheter før/etter kino er jeg definitivt med på :)

Jeg også... Står nok over filmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit ass. Finnes det ikke en eneste HP-fan i denne gjengen? Som faktisk har lest alle bøkene sånn som meg? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden har jeg truffet ei som jobber i en etasje over meg tilfeldigvis i trappene en del ganger. Idag tidlig sa hun jeg så så levende ut. Føle meg trett som fy så jeg hadde ikke helt forventet å få den på morgenkvisten.

Men det er jo ekstra koselig å høre sånt når man ikke forventer det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest noen av bøkene. Stoppet halvveis utti 4'ern. Har sett alle filmene da, men er ikke sånn OOOH. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HP fan! Leste siste boka fort som bare rakkern den dagen den kom ut (og jeg var i London på ferie da, så jeg låste meg inne på badet og leste gjennom natta :P)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, begynte å lure om det bare var meg, det er sjeldent man ikke finner noen andre HP-fans i en så stor gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

det er sant josse! i promise to be here!!!

hvordan er den første dagen som singel vært?

har du pratet noe med han idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk vært veldig deilig! Følers utrolig befriende og godt.. Litt sært men!

Laget meg noen planer fremover og generellt vært i godt humør.. Er helt sykt sliten da og sover mere enn 12 timer i døgnet for tiden, men har jo ikke noe bedre å fordrive tiden med akkurat nå så gjør jo forsåvidt ingenting! hehe

Jeg er god på å være singel..:P

Ikke hørt noen ting, og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre heller... Menmen, vi kræsjhet totalt når hverdagen kom og sommerfuglene landa! Bra jeg fant ut det så fort egentlig, så jeg ikke kasta bort mere tid på det..:)

Jeg føler meg som meg selv igjen, så jeg er egentlig happy kiddo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ooooh ;) er det noe action på gang pandamann???

ta det som et kompliment du! :)

tja, hun er da grådig søt så hadde på mange måter ikke vært meg i mot. problemet er dog at jeg putter hodet under armen og oppfører meg som en apekatt når jeg får sommerfugler. i tilleg til det så får jeg panikk når jeg merker at noen får følelser for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja, hun er da grådig søt så hadde på mange måter ikke vært meg i mot. problemet er dog at jeg putter hodet under armen og oppfører meg som en apekatt når jeg får sommerfugler. i tilleg til det så får jeg panikk når jeg merker at noen får følelser for meg.

Det er da en svært lite konstruktiv måte å reagere på :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da!! daakar, jeg har ikke noen kloke råd å gi, men har maaange gode klemmer ihvertfall. :klemmer::hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...