Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Jeg er engelsk, men hater å prate engelsk foran nordmenn. Spesielt MED nordmenn, for mange prater så jævla gebrokkent at det smitter + at ingen skjønner hva jeg sier om jeg prater vanlig. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER å prate engelsk, synes det er kjempe gøy!! :jepp:

Dere trenger ikke å vente for min del altså, bare å gå og fryyde seg i tusen! Jeg tar det igjen når jeg er tilbake ;)

Valneanne: Vi har et opplegg til imorgen om du vil væremed, om det ikke er på veldig kort varsel da. Vi møtes kl 7 og drar til Peoples for kos og morro! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bakover samtidig som jeg holder øye med det som kommer nå :P *forvirrende*

Hm, vel jeg jobber i morgen til kl 8:15 så ville i så fall ikke være der før senere :/ Vet ikke hvor lenge dere skal være der? (i det minste er det fredag så det er litt større sannsynlighet for at folk faktisk er ute av døra nå vi stenger :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Skal ikke skryte på meg godt ordforråd i engelsk, men jeg hater også norsk aksent i engelsk... Jeg får helt fnatt. Jeg er derimot vant til å snakke det, er jo bare det det går i hjemme :) Bittelitt vanskelig å lære han norsk ja! Pah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg hadde amerikanske naboer som jeg lekte med da jeg var liten. etter et par måneder gadd ikke broren min oversette lenger så jeg måtte lære meg det selv. vi startet med engelsk i 3. klasse på barneskolen (da var man 9 år gammel) og jeg snakket relativt flytende engelsk da jeg var 7. innen jeg var 9 leste jeg teknisk engelsk som ikke engang foreldrene mine forstod. selv føler jeg at ordforådet sitter ganske greit med at uttalen kunne vært mye bedre.

skal bli hyggelig å treffes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Uttalen min kommer ganske enkelt an på. Jeg har vel egentlig mista den brede aksenten, men man hører jo enda at det er brite man snakker til. :ler:

Uff, nå sitter jeg på jobb og holder på å sovne. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg ganske sent i seng jeg også. Var ferdig med å klippe håret til venninna mi rundt ett, og så var det farging igjen.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg bare gjenta at kjæresten min er engelsk, sånn at ehm... Han kan ikke noe norsk, så hvis det er noen sjenerte sjeler der gjør det vel muligens saken litt værre for han :sjenert:

Det går da bra. Det er litt kleint å snakke engelsk foran nordmenn, men det skal vi få til :)

Kom meg ganske sent i seng jeg også. Var ferdig med å klippe håret til venninna mi rundt ett, og så var det farging igjen.

:roll:

Er du frisør eller bare flink til å klippe? Det minner meg om at jeg må få klippet meg. Tiltaaak :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooo! Spennende altså..!

Hva skal dere ha på dere?

Jeg kommer til å ha på meg lag på lag med klær fordi jeg er forskjølet. :fnise:

Blir sikkert noe i svart for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går da bra. Det er litt kleint å snakke engelsk foran nordmenn, men det skal vi få til :)

Er du frisør eller bare flink til å klippe? Det minner meg om at jeg må få klippet meg. Tiltaaak :Gjesp:

Gikk et halvt år på frisørskolen, og folk synes visst jeg er flink. :vetikke: Men mange av vennene mine og mamma bl.a ber meg om å klippe dem i stedet for å dra til frisøren.

Dere får kose dere i kveld da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, et lite problem.

For et par dager siden så reserverte jeg bord via mailen deres....hvor de har skrevet at det er mulig å reservere bord fra.

Jeg fikk ingen tilbake melding, tenkte ikke noe mer over det.

Ringte dit nå for å sjekke om det var registrert og de sa at det var ganske fullt der, og det var ikke noe ledig. :kjefte:

Men om vi ville kunne vi sitte og betille noe å drikke i andre etg til et bord ble ledig.

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg våknet med kramper fra... Ja, dere vet hvor så jeg har ikke vært på jobb i dag, vet ikke om jeg rekker å møte dere syv, men har i alle fall nr'et til Mystique og Noz så jeg regner med at jeg finner dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...