Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Jaa vi kan jo avtale en tusenfryd-dag senere i sommer (når været forhåpentligvis er mer stabilt) og når folk er tilbake fra diverse ferie? What do thou say?

Jeg har ikke vært der på mange år! Ihvertfall 10-11 år! Så jeg vil gjerne tilbake snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sniker meg til å si natta til alle sammen! :natti:

Sov godt, og husk at hver og en av dere er vakker, spesiell og vidunderlig!

Nattinatt små hattifnatter! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall med og jeg er tilbake den 5 august, håper vi kan ta det da en gang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sniker meg til å si natta til alle sammen! :natti:

Sov godt, og husk at hver og en av dere er vakker, spesiell og vidunderlig!

Nattinatt små hattifnatter! :sovne:

Aww søt du er! :klemmer:

Du er også vakker, spesiell og vidunderlig og enda mer til!

God natt og drøm søtt! :sove:

Legger meg jeg også natta folkens, søte drømmer. ;)

Endret av Mystique X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå med på tusenfryd dag. Jeg har ferie HELE juli, men er tilbake i jobb igjen August, og så kanskje inn på skole i slutten av August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Ahem! Hvorfor drar vi ikke bare en DIGER gjeng med "kompiser/kjærester/andre krek vi har lovet å dra dit med" og hele suppa! :fnise: Hadde jo tatt over hele Tusenfryden, kunne omtrent leid spetakkelet[b] :gjeiper:

Hadde vært gøy!

Tja maybe you're right Noz, vi konkluderer med det..... :jepp:

akkuratt det skrev jeg også da det ble nevnt at hele bønsjen kunne dra på tusenfryd :skratte: :skratte: !

men det blir sikkert veeeeeldig vanskelig å finne en dato! men dette MÅÅ MÅ MÅ MÅÅÅÅ vi få til!!!!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg er ihvertfall med og jeg er tilbake den 5 august, håper vi kan ta det da en gang. :jepp:

ååååh, såååå lenge tiiiil! har du ingen muligheter i juli? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at vi setter en dato ganske tidlig. Juli er temmelig fullpakket for min del, med to sommerjobber og en del andre planer! Så hvis vi bare setter en dato kan jeg se om jeg kan planlegge rundt den datoen når jeg skal sette opp sommeren min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta en tur i Juli også, Noz. :lur: Plager ikke meg å dra på tusenfryd flere ganger. Jeg er som en unge (som typen sier hele tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Uff, stakkars typen min da. Han er veldig stille rundt nye folk. :hoho:

hvis det hjelper han, så kan han jo ta med den super-snasen kompisen siiin!?! :blush::sikle::wow: ( eller kanskje jeg burde bruke disse---> :bryllup::babyjente::babygutt::babysmokk: , eller hva kadust?) :ler:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste passer bra ja. :hoho: Vi kan jo ta en tur vi 4 + andre som kan eventuelt også. :lur:

Heeyyyy, vet du noe mer ang 25.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

De siste passer bra ja. :hoho: Vi kan jo ta en tur vi 4 + andre som kan eventuelt også. :lur:

Heeyyyy, vet du noe mer ang 25.?

åååh, jeg har såå lyst til det 25.! men det ser svært dålig ut! :(

:kjefte:

men som xaphan sier, bare sette en dato er nok lurt...noen forslag?

jeg må gå gå, skal på jobb! :sovne: :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greeit greeiit. Det var synd! Da får billetten gå til en annen. :jepp:

Nå må jeg gå også, skal ha kjøretime. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kleskoden på Peoples egentlig? Må planlegge hva jeg skal ha på meg :gjeiper:

Og hvordan er det med dere som bor litt utenfor Oslo, må dere reise litt tidlig for å rekke siste bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja august blir litt sent, dere får kose dere på Tusenfryd! :jepp: Så får jeg dra når jeg kommer tilbake.

De serverer salater og meksikansk mat der, så tror ikke der er kjempe formelt der, men pynte seg kan vel gjøre uansett om man vil ;)

Jeg drar rundt 12 for å rekke siste bussen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skal dra på tusenfryd i juli :hoppe: Jeg kan ikke de tre siste dagene eller noe sånt, men resten er ganske åpent, sånn bortsett fra jobb.

KaDust: Kjæresten din får følge ditt gode eksempel og være litt tøff, og hvis vennen til Nozemose er med og mannebeinet til Heloise, så er han jo ikke eneste gutt eller eneste som ikke har møtt oss før. Sååå det høres ut som en god idé i mine ører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg synes vi skal dra på tusenfryd i juli :hoppe: Jeg kan ikke de tre siste dagene eller noe sånt, men resten er ganske åpent, sånn bortsett fra jobb.

KaDust: Kjæresten din får følge ditt gode eksempel og være litt tøff, og hvis vennen til Nozemose er med og mannebeinet til Heloise, så er han jo ikke eneste gutt eller eneste som ikke har møtt oss før. Sååå det høres ut som en god idé i mine ører :)

jupp, han drar hjem til tromsø på onsdag, men kommer igjen sånn i midten av juli. så¨han blir nok med hvis han er i oslo når vi drar!

noen som har noen forslag til dato? tirsdag 19.juli? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jobber typen. Men jeg trenger ikke ha han med. ;) og han er ikke redd sånn som meg, bare dømmende og sær. :P han må finne ut om han liker folka eller ikke før han klarer å prate avslappet med folka. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...