Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gleder jeg meg veldig til å treffe dere :) Selv om lommeboka mi ikke gleder seg like mye :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg veldig til å treffe dere :) Selv om lommeboka mi ikke gleder seg like mye :gjeiper:

Jeg skal også være sparsom fordi jeg sparer til ferie, da er vi to ihvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuæææ Tia går så fort! hehe

Uff håper dere liker meg!

Jeg kommer til å like deg uansett, med mindre du er direkte ond, og det er du ikke så vidt jeg vet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke direkte ond! Hehe Jeg er nok ganske snill, men er litt rar tror jeg.. Også kan jeg nok virke litt overlegen noe jeg absolutt ikke er, men ser overlegen ut når jeg er usikker! Det har gitt meg mye problemer i mitt liv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

uuuæææ Tia går så fort! hehe

Uff håper dere liker meg!

i already do!

og desuten skal det ganske mye til å ødlegge det gode inntrykket jeg har av deg herfra. Og enda en desuten, så er det mange fordeler å bli kjent på nett ( hvis man ikke utgir seg som en fake da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vært mere meg selv her inne enn jeg har vært noe annet sted..Derfor jeg er litt sårbar og naken tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Noz, jeg har allerede et så godt inntrykk av deg at det skal mye til for å ødelegge det!

Og jeg kan være kjemperar jeg også, bare så det er sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut til å bli hengende på vegetarfestivalen hele dagen/kvelden :sukk: Neste gang er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut til å bli hengende på vegetarfestivalen hele dagen/kvelden :sukk: Neste gang er jeg med!

Det var synd! Men vi håper du kommer neste gang..:)

Ja, og hvis du vil/tør kan du legge oss til på facebook, for der har vi en egen gruppesak..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hurra! Vi er en gjeng med raringer!! :D:D

det kan du trygt si :fnise:

at du har gitt mer av deg selv enn du bruker og gjøre, og du er veldig godt likt, tyder jo bare på at vi liker DEG som person, og hvem DU er! vi har jo ikke blitt sånn superkjent enda, men det lover godt jaffal :)

mitt problem er enkli at jeg er veldig kjedelig. har mista mange venner i det siste på grunn av det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke direkte ond! Hehe Jeg er nok ganske snill, men er litt rar tror jeg.. Også kan jeg nok virke litt overlegen noe jeg absolutt ikke er, men ser overlegen ut når jeg er usikker! Det har gitt meg mye problemer i mitt liv..hehe

Åhh jeg ser veldig mye av deg i meg Josefine!! :jepp:

Jeg kan også virke overlegen noen ganger, men som deg så er det fordi jeg er usikker på situasjon, folk og deres inntrykk og meninger. Jeg er blitt litt bedre enn jeg var før, det er egentlig derfor jeg er på KG også. For å lære å takle situasjoner, debatter og ekle komentarer. :)

Du er ikke så rar som du tror. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa det må du gjøre! Blir koselig å bli kjent med deg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er akkurat derfor jeg er her og myst! :D For å bli flinkere til å være tydelig! :D

Jeg liker dere veldig godt også! Derfor jeg utfordrer meg selv til å komme..fordi dere virker så ållreite! :D

Jeg kan og være kjedelig, Noz..Liker egentlig veldig godt bare være hjemme! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan du trygt si :fnise:

at du har gitt mer av deg selv enn du bruker og gjøre, og du er veldig godt likt, tyder jo bare på at vi liker DEG som person, og hvem DU er! vi har jo ikke blitt sånn superkjent enda, men det lover godt jaffal :)

mitt problem er enkli at jeg er veldig kjedelig. har mista mange venner i det siste på grunn av det :(

Jeg vet ikke hva slags venner du har Nozi, men jeg synes du er kjempe spennende altså! Det mener jeg :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd! Men vi håper du kommer neste gang..:)

Ja, og hvis du vil/tør kan du legge oss til på facebook, for der har vi en egen gruppesak..:)

jaaaa jeg vil være med på gruppesaken! :hoppe: hvordan finner jeg den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa jeg vil være med på gruppesaken! :hoppe: hvordan finner jeg den?

Den er "hemmelig" for alle på face, men hvis du legger til en av oss (bare send mail/navnet ditt til en av oss på pm) så adder vi deg og legger deg til i gruppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

dere er så oppmuntrende og støttende!!

og når dere tenker at det er skummelt med møtet, så tenk på at det er

i denne gjengen det finnes trygghet- fordi jeg tror vi alle er like forståelsesfulle og har selv ting man sliter med!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...