Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Det er det jeg ikke har peiling på :gjeiper: Xaphan er navnet på en fallen engel, og jeg har kun lest om det på nettet, så jeg aner ikke hvordan det uttales.

Forrige gang skrev jeg ned brukenavnet mitt i hånda i tilfelle ingen ville skjønne hvilken bruker jeg var :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oj, enda en! Så koselig! Jeg trodde vi hadde fått den oppslutningen vi kom til å få, jeg, men så gøy at enda fler vil være med :) Fortell litt om deg selv da. Hvor gammel er du? Jobber? Studerer?

Jeg er 24 år, studerer ernæringsfysiologi :) Liker musikk (synger), mat, grafisk design og... hmm... vin? :jepp:

Flyttet til Oslo i fjor, og liker meg ikke her, men kanskje noen nye, kjekke bekjentskaper kan forandre det :)

Hvor mange er vi nå egentlig? Og hva er egentlig planen for dagen?

Ser forresten at dagen kræsjer med oslo vegetarfestival (som jeg egentlig ikke er helt sikker på hvorfor jeg skal på, ettersom jeg ikke er vegetarianer :klo: ), så jeg er med senere på dagen/ut mot kvelden hvis dere henger da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så uttales det zay-fahn med latinske a'er. :opplyser:

Hva er latinske a-er? :klo:

Hvor mange er vi nå egentlig? Og hva er egentlig planen for dagen?

Jeg vet ikke hvor mange vi er faktisk, det er ikke så mange som har svart i pollen, og jeg har ikke giddet å telle over hvem som har sagt ja.. Planen er vel heller ikke helt sikker. Vi skulle egentlig ut på kvelden, men så foreslo noen å møtesi 15-tiden i steden, og jeg trooor faktisk aldri vi kom frem til noe :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si Latin med engelsk uttale, så får du en latinsk a. :fnise:

Jaha, ja. Tror jeg fortsetter å si Safan jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig så. Du får uttale det for meg lørdag 18. så får vi se om jeg klarer det da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En trygg kveld hjemme. :hoho: Pussing av båt? Nei, jeg vet ikke. Men jeg har blitt så mye verre i det siste når jeg har presset meg for føler jeg har tatt to steg tilbake. Så vet ikke om jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg. Jeg trenger jo virkelig venner som jeg kan være med iom at de jeg hadde er døde. Men jeg vet ikke, har det ikke såå bra om dagen at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde? :lete:

Kan ikke noen nye venner hjelpe til med å gjøre dagene dine bedre da? Vi møttes jo i utgangspunktet fordi vi trengte noen nye mennesker i livene våre, vi er på mange måter i samme situasjon hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...