Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joo jeg har to! Det ene er der jeg vokste opp, det andre er der jeg bor nå. Så masse tak.

Panda: Sinsen ja, der er det skummelt, synes jeg. Men jeg synes alle steder er skummelt da :fnise:

Edit: I et lite angstanfall sensurerte jeg utleveringen av meg selv. Tenk om noen skulle finne på å lese tråden vår (as if :fnise: og finne alle mine bosteder :klaske: )

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo ikke så skummelt. jeg er jo her til å passe på deg.

Det hjelper selvfølgelig, men det har du ikke alltid vært. Da vi bare var en gjeng unge piker alene på Sinsen, da var det skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Sinsen har vel ikke så godt rykte nei. Politiet kjører ganske ofte gjennom området og det er vel ikke mer enn et års tid siden jeg våknet av at en fyr fikk juling med jernstang borte i gata. det har også vært noe skyteepisoder her men det er en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glemt voldtektene... Med fare for å være upassende, så er det noe med disse jernstangbankingene.. Jeg hører om dem fra tid til annen, og det får meg til å tenke. Har folk faktisk med seg jernstang når de er ute om kvelden? Eller skulle de banke opp en fyr og fant ut at jernstang var det beste redskapet å bruke? Uansett, så gir det ikke mye mening for meg :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

tja, det er vel ganske passende å ha med hvis en skal ut en tur for å banke noen. er jo greit å ha hvis en skal knekke litt ben og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg driver å lager i stand 60-årslag fest for mammsru den 11. juni :gratulerer:

Men den 18.juni har jeg veldig lyst :danser::romeo:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Det hadde vært veldig hyggelig med et treff før sommerferien virkelig starter og folk sikkert har masse andre planer..

Flere som vil henge seg på 18.juni? :)

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hytten :fnise: ? så fin i kjeftamentet du er da panda :fnise:

hvor befinner hytten din seg? eller landstedet da, som man også kan kalle det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heloise

Jeg henger meg på såfremt jeg ikke MÅ jobbe den dagen :):duskedame: Det har jeg ikke foran meg nå!

Noz : Mammsru? Moren din eller er det et nick..? Moren min fyller 60 på onsdag! Da har både henne og kjæresten min bursdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...