Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd å høre Gjesten :klemmer:

Her går det som vanlig, jobber mye og gleder meg super mye til ferie og å se kjæresten snart :) Reiser om en uke! har ikke begynt å pakke ennå, kommer nok ikke til å begynne før på søndag, sært siden jeg vanligvis begynner å pakke en mnd før.

Sitter nå og koser meg med brownies og hører på mitt favoritt radioprogram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg er veldig med på ett nytt treff snart :jepp:

har ikke gjort så mye i det siste jeg i grunn... vi leter etter nye leieboere(to som flytter ut nå). også har jeg spist masse is, når det var sol vel og merke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heloise, hvordan går det med samboeren din? har han begynt å lære seg norsk eller noen framgang i jobbsøkingen? *nysgjerrig* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Det var leit å høre, Gjesten! Håper det går bra med deg :)

Bare 6 dager igjen nå My_Lady, så moro! Gosh, husker de sommerfuglene fra da vi hadde avstandsforhold også. Selv pakket jeg aldri før natten før avreise :P

Kjæresten min var på dag 4 av norskkurset idag! Det er så gøy å høre han snakke norsk og lage improviserte setninger :P Etter norskkurset er fullført om 2 uker skal jeg sende han på truckførerkurs, da tror jeg sjansene for jobb blir endel større! :D Takk for at du spurte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Hyggelig å se oppdateringer i tråden! For min del går det stort sett i jobbing for tiden, og når studentvennene mine i tillegg begynner å vende nesene sine hjem for sommeren er det egentlig ensomt i hovedstaden.. Så ja, jeg er med på reunion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han har begynt på norsk kurs. Da blir det nok fortgang i jobbsøkingen snart.

Fikk tatt fram koffertene idag og funnet fram noen klær, men det ser mørkt ut for planen om å greie meg med bare en koffert + håndbagasje. Får håpe jeg greie å begrense meg litt. Planen var å pakke i en koffert for så ha en tom koffert som jeg kan fylle opp der borte. :shoppe:

Håper det blir grilling og kubbspilling i parken når jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Gjesten, så trist med det bruddet :( når du er klar for det, er jeg sikker på at du kommer til å finne kjærligheten igjen!

Heloise, det med truckbevis tror jeg lønner seg veldig! den engelsk- kunnskapet jeg har, har jeg lært stort sett av tv og film. det bør jo funke andre veien også? sett på en norsk film så ofte som mulig? han bør jo lære masse av det! det er jo mange bra animasjonsfilmer som også funker på norsk!

My Lady, så bra at du også er med på en ny sammenkomst :)

og din heldiggris som skal utenlands, og møte kjæresten din!

håper virkelig du koser deg maximalt!

hvor lenge skal du være borte?

og TwinkyWinky, jeg håper du beholder dreads til nesten sammenkomst! jeg er svært nyskjerrig på dem!

Edit: 7 skriveleifer gitt! hehe

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Heloise, det med truckbevis tror jeg lønner seg veldig! den engelsk- kunnskapet jeg har, har jeg lært stort sett av tv og film. det bør jo funke andre veien også? sett på en norsk film så ofte som mulig? han bør jo lære masse av det! det er jo mange bra animasjonsfilmer som også funker på norsk!

Jupp, fant også et kurs som er beregnet på minoritetsspråklige, og det meste av teori var visstnok på engelsk, kan ikke bli bedre da :D Han imponerte meg en laaaang setning i går, min mor ble så imponert at hun klappet :fnise:

Norsk film skal jeg begynne med når han er litt "flytende", kunne bare ønske de svenske filmene hadde engelsk tekst... Han får nok ikke med seg humoren i "Jalla, Jalla" og "Kopps" riktig enda *gråte* :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

sett etter disse filmene på feks Play.com? Max Manus-filmen du får tak i i butikker i Norge har ikke engelsk teksting mens jeg fant en versjon på Play.com som hadde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

så hva er opp for helgen da jenter og gutt?

fikk et liten innfall nå, og tenkte å høre hva dere

tenker om en festlig sammenkomst i morgen kveld?

vettke hva dere synes om "utelivet" jeg... kanskje

for.eks du gjesten hadde hatt litt godt av å komme

ut å "titte" litt :fnise: det gjelder meg også

da! titte litt, kose seg, å slikt tinger?

eller? ...

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

jeg har vært ute med moddisene og adminsene hos diskusjon.no i kveld (jeg er moddis på diskusjon.no). på dagen i morgen skal det være faglig påfyll fra Edda media og A-pressen (de som eier Afternposten blandt annet). på ikvelden i morgen skal det vistnok være en annen sosial samling så jeg vet ikke hvor edruelig jeg kommer til å være for å møte dere i morgen. time will tell, right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å gjør meg klar til jobb, skal ut med noen av jentene der senere. Planen er å ta en tur til Løkka, men vi får se om det faktisk er der vi ender opp, ikke helt uvanlig at vi ombestemmer oss i løpet av kvelden :fnise: Så kan alltids hende jeg kan møte dere, får titte innom her litt senere i dag og se om dere finner ut av noe.

Og Heloise, med norsk-kurs og truckførerbevis tror jeg neppe det skal bli vanskelig å finne en lager jobb. Virker som det alltid trengs noen til å jobbe på lagret hos oss og jeg er rimelig sikker på at det gjelder for andre steder og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du er en travel mann du pandamann! reising og sosiale festligheter er jo bare bra å være opptatt med da!

Men vi har jo hele sommeren foran oss, så vi får heller planlegge litt lengre enn 1 dag før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i Porsgrunn nå så jeg kan desverre ikke. Men det høres veldig koselig ut å dra ut sammen en gang da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hadde blitt med ut jeg men vi skal på Dimmu Borgir-konserten i kveld :)

Jeg gleder meg!

Krysser fingrene for at du har rett Val!

Gir opp iphone-skriving for nå, irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ååh, heldiggris Heloise! Har sett dem en del ganger sjæl! Man blir aldri aldri lei! :hjerte: Puritania

Kose seg masse og skrik så det jooomer med :nissegutt:

Woop Woop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg synes absolutt vi skal dra ut en kveld! Det var en god idé, Noz :) Bare vi drar et casual sted, for jeg gidder ikke å pynte meg noe mer enn jeg gjør til daglig. Går på byen i omtrent akkurat det samme som jeg bruker til daglig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...